پرونده شهرداری منطقه ۱۱ در تخلفات سفید است
پرونده شهرداری منطقه ۱۱ در تخلفات سفید است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ نشست صمیمانه مدیر کل رسیدگی به تخلفات اداری و هیات همراه با شهردار و اعضای شورای مدیران شهری منطقه ۱۱ برگزار شد. طی این جلسه سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ ضمن اعلام انزجار از حملات وحشیانه رژیم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ نشست صمیمانه مدیر کل رسیدگی به تخلفات اداری و هیات همراه با شهردار و اعضای شورای مدیران شهری منطقه ۱۱ برگزار شد.

طی این جلسه سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ ضمن اعلام انزجار از حملات وحشیانه رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست در کشتار بی سابقه در نوار غزه گفت: بیش از هزار کودک توسط رژیم اشغالگر مظلومانه به شهادت رسیدند و این کشتار امتحانی است برای وجدان های بیدار.

موسوی افزود: یکی از شاخص های ویژه دوره مدیریت شهری فعلی، توجه به سلامت اداری و اعتقاد به تغییر و تسریع خدمت رسانی است که همواره با شفافیت توامان است. ما تلاش می کنیم تا افراد سالم و انقلابی و متدین به عنوان مدیر و خادم مردم انتخاب و گزینش شوند و از اداره کل تخلفات نیز انتظار داریم تا با نگاه تسهیلگری با انصاف و عدالت نسبت به موارد اقدام کنند چرا که عوامل اجرایی در مناطق در کف خیابان کار می کنند و احکام باید متناسب با واقعیات باشد و افراد متخصص منصف نسبت به اعمال نظر دهی کنند.

در ادامه؛ حجت الله ابراهیمیان مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران گفت: ما قدردان تلاش مدیران شهری برای خدمت به مردم هستیم و علت حضورمان در مناطق تلاش شما است که در مسیر اگر مشکلاتی است مرتفع گردد .

وی افزود: شما باید طبق تدابیر شهردار منطقه در راستای اهداف اقدام کنید و ما این مسیر را برای حمایت از خدمات شما هموار می کنیم. پیشگیری از تخلف یک موضوعی است که سالها مغفول مانده است. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری؛ اجرای دقیق ضوابط؛ مراعات عدالت؛ دوری از شخص محوری و اعمال سلیقه شخصی؛ اهمیت به آبروی و حیثیت افراد و عزت مومنین برای ما در تصمیمات اولویت دارد.

ابراهیمیان ادامه داد: اداره کل تخلفات از معدود اداراتی است که با قوانین مصوب پارلمانی اقدام می کند و امکان تخطی وجود ندارد. بازرسی و حراست در مناطق دو بازو و مرجع رسیدگی هستند که منتقل کننده اقدامات در سازمانند. موضوع مدیریت بین میدان و قانون هنر مدیریت شهری است و ما این را توصیه می کنیم که توجه شود. روح حاکم در مدیریت بر تخلفات؛ حمایت از کارمند است به همین دلیل اعضای هیئات رسیدگی به تخلفات اداری از کارکنان شهرداری تهران هستند.

وی ضمن اشاره به موضوع مهم پیشگیری از تخلف اذعان داشت: ما پاسخگوی همکاران هستیم و مطابق اصل پیشگیری از تخلف دعوت می کنیم که همکاران موارد را که نیاز به مشورت و کمک است پیش از گذشت زمان با ما در میان بگذارند. در کنار اصل پیشگیری باید به اصل تخصص محوری اشاره شود و این موضوع بیشترین شکل خود را در مدیریت حوزه شهرسازی نشان می دهد که باید افراد شاغل در این فضا متخصص باشند .

ابراهیمیان در ادامه گفت: خوشبختانه پرونده منطقه ۱۱ تهران در موضوعات مرتبط به تخلفات اداری سفید است و ما توصیه می کنیم قوانین و مقررات را بشناسید و نسبت به قوانین آگاهی کامل داشته باشید. در صورت بروز تخلف اداری تنبیه اداری نیز در نظر گرفته شده که از توبیخ کتبی تا انفصال از خدمات در انواع مختلف اجرا می شود. ما انتظار داریم که همکاران غفلت نکنند و پیشگیری از بروز تخلف برای ما ملاک است.

نماینده شهردار تهران و مدیر کل دفتر هماهنگی و هیات رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران تصریح کرد: شفافیت برای ما اصل است و حکمرانی ما بر اساس شفافیت است و امیدواریم خدمت سی ساله شما نورانی و همراه با برکات برای مردم باشد و هرگز شمارا در اداره تخلفات ملاقات نکنیم. تا به امروز پرونده منطقه ۱۱ سفید بوده و امیدواریم با تدابیر شهردار و رعایت مقررات و اصول مهم پیشگیرانه این وضعیت تداوم داشته باشد.

در ادامه نیز هیات همراه اداره کل تخلفات اداری و مدیران شهری منطقه ۱۱ نسبت به ارائه نظر در خصوص موانع و پیشنهادات لازم گفت و گو کردند و راهکار های تسهیلگری در اداره خدمات مطرح شد.

انتهای پیام/