پاکسازی چندهزار متر مربع زمین رهاشده در غرب تهران 
پاکسازی چندهزار متر مربع زمین رهاشده در غرب تهران 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی گفت: باتوجه به اینکه حجم بالایی از زمین های رها شده در این منطقه به دلیل وسعت و تازه تاسیس بودن قرار دارد، به همین منظور با هدف آراستگی سیمای شهری معاونت خدمات شهری و محیط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی گفت: باتوجه به اینکه حجم بالایی از زمین های رها شده در این منطقه به دلیل وسعت و تازه تاسیس بودن قرار دارد، به همین منظور با هدف آراستگی سیمای شهری معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اقدام به پاکسازی این محیط‌ها کرده است.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: چند دستگاه خودرو سنگین از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در نظر گرفته شده تا عملیات پاکسازی زمین‌های رها شده در سطح منطقه را به شکل ویژه به اجرا در بیاید.

فرداد عدالتخواه شهردار ناحیه ۲ منطقه ۲۲ نیز از تسطیح و پاکسازی زمین رها شده خیابان نسیم یکم و بلوار شرقی استادیوم آزادی خبر داد و اظهار داشت: در این پاکسازی بالغ بر ۳ هزار مترمربع خاکبرداری و انتقال خاک و نخاله به مکان‌های مناسب دیگر انجام گرفت. 

وی با بیان اینکه جمع آوری نخاله ها بصورت روزانه انجام می شود؛ گفت: جمع آوری نخاله ها بر اساس در خواست های شهروندان وهم بازدید های میدانی کارشناسان حوزه خدمات شهری صورت گرفته انجام می شود.

انتهای پیام/