پاکسازی حوضچه‌های رسوب‌گیر منطقه ۲ پایتخت
پاکسازی حوضچه‌های رسوب‌گیر منطقه ۲ پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار داشت: مسیلهای منطقه ۲ دارای ۸ حوضچه رسوبگیر اصلی است که نقش مهمی در جمع آوری آبهای سطحی محدوده منطقه دارد و بر همین اساس لایروبی و پاکسازی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار داشت: مسیلهای منطقه ۲ دارای ۸ حوضچه رسوبگیر اصلی است که نقش مهمی در جمع آوری آبهای سطحی محدوده منطقه دارد و بر همین اساس لایروبی و پاکسازی این حوضچه ها با  برنامه زمانبندی انجام می شود.

وی افزود : باتوجه به نزدیک شدن به بارش های فصلی و وجود دو رودخانه اصلی شهر تهران ( فرحزاد و درکه) در سطح محدوه منطقه مقدار زیادی رسوبات در حوضچه های رسوب گیر ته نشین شد که عملیات رسوب برداری ، تخلیه و تسطیح کف انجام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه خاطرنشان کرد:  اداره مسیل های این منطقه با در اختیار گرفتن تجهیزات و ادوات شامل: بیل مکانیکی ، لودر، کامیون ، خاور و نیسان اقدام  به جمع آوری ، تخلیه و تسطیح کف حوضچه ها می کند.

طاهری در پایان تصریح کرد: در این طرح ۴۵۰۰ تن از حوضچه گفتگو ، ۷۵۰ تن از حوضچه فاز یک بوستان نهج البلاغه، ۵۰۰ تن از حوضچه مرزداران لایروبی، رسوب برداری صورت گرفت و به گودهای مجاز حمل شد.

انتهای پیام/