پاسخ‌گویی به مطالبات شهروندان در قالب پروژه‌های اجرایی سال ۱۴۰۳
پاسخ‌گویی به مطالبات شهروندان در قالب پروژه‌های اجرایی سال ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه اظهار کرد: پروژه های احداثی سال۱۴۰۳ با شناخت و درک مطالبات اصلی شهروندان منطقه ۹ برنامه ریزی شده است تا شاهد کارایی و اثر بخشی بیشتری در جهت ارتقا کیفیت زیست شهری باشیم. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه اظهار کرد: پروژه های احداثی سال۱۴۰۳ با شناخت و درک مطالبات اصلی شهروندان منطقه ۹ برنامه ریزی شده است تا شاهد کارایی و اثر بخشی بیشتری در جهت ارتقا کیفیت زیست شهری باشیم.

وی افزود: در خصوص پروژه های پیشنهادی می توان به احداث شبکه جمع آوری آبهای سطحی در معابر منطقه، ساماندهی و بهسازی میدان آزادی، احداث بوستان بانوان اراضی جی، طراحی و اجرای زیرساخت بهره برداری از پساب تصفیه خانه های سطح منطقه جهت آبیاری فضای سبز اشاره کرد. همچنین در زمینه روانسازی ترافیک نیز اصلاح هندسی و ساماندهی تقاطع های متعددی در برنامه قرار گرفته است.

مرتضوی در خاتمه عنوان کرد: مدیریت شهری در منطقه ۹ تلاش می کند تا با تدقیق بودجه ریزی بر مبنای نیازسنجی اصولی رفاه بیشتری برای شهروندان منطقه ۹ به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/