پارکینگ طبقاتی شهر یاسوج چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟
پارکینگ طبقاتی شهر یاسوج چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟

پارکینگ طبقاتی شهر یاسوج چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش خبرنگار ایمنا، شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است که نام پایتخت طبیعت ایران را یدک می‌کشد، هر روز بر تعداد جمعیت این شهر افزوده می‌شود و در ردیف شهرهای مهاجرپذیر کشور به شمار می‌رود. مشکلات شهر یاسوج […]

پارکینگ طبقاتی شهر یاسوج چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش خبرنگار ایمنا، شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است که نام پایتخت طبیعت ایران را یدک می‌کشد، هر روز بر تعداد جمعیت این شهر افزوده می‌شود و در ردیف شهرهای مهاجرپذیر کشور به شمار می‌رود.

مشکلات شهر یاسوج با روند افزایش جمعیت، بیشتر می‌شود و نبود زیرساخت‌های لازم شهری که نتیجه نبود آینده‌نگری در گذشته است، آینده‌ای مبهم را پیش‌روی شهروندان این شهر قرار می‌دهد. ترافیک در شهر یاسوج روز به روز در حال تبدیل شدن به یک معضل اساسی است که بارها مورد نقد مسئولان استانی از جمله نماینده ولی‌فقیه قرار گرفته است.

یکی از دلایل اصلی در ایجاد ترافیک در شهر یاسوج نبود پارکینگ است، احداث مجتمع تجاری خلیج‌فارس در میدان هفتم تیر یاسوج نویدی برای رفع مشکل نبود پارکینگ است، پروژه‌ای که از سال ۹۵ کلنگ احداث آن زمین زده شد.

پروژه تجاری خلیج‌فارس در شهر یاسوج توسط سازمان اوقاف استان کهگیلویه و بویراحمد در موقوفه طاهری، در حال اجرا است.

پارکینگ طبقاتی شهر یاسوج چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟

فعالیت عمرانی در طبقات فوقانی پروژه خلیج‌فارس ادامه دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه خلیج‌فارس در میدان هفتم تیر یاسوج در زمینی به مساحت سه هزار و ۴۰۰ متر و زیربنای هجده‌هزار و ۵۰۰ متر در دست اقدام است.

وی افزود: این مجتمع دارای سه طبقه پارکینگ با ظرفیت پارک ۳۵۰ خودرو بوده و در حال حاضر سفت‌کاری پروژه به پایان رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر پارکینگ مجتمع تجاری خلیج‌فارس قابل استفاده است، اما به دلیل فعالیت عمرانی در طبقات فوقانی از لحاظ ایمنی اجازه بهره‌برداری نداریم.

وی با اشاره به اینکه پروژه تجاری خلیج‌فارس یاسوج تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: با بهره‌برداری از این مجتمع علاوه بر کمک به توسعه اقتصادی و اشتغال شهر یاسوج به حل مشکل ترافیک استان نیز کمک خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: صفر تا صد هزینه این پروژه توسط سازمان اوقاف تأمین می‌شود و ریالی از اعتبارات دولتی در این پروژه هزینه نشده است.