برگزاری اولین دوره مهارت افزایی فعالان سلامت پهنه شرق در منطقه ۱۵
برگزاری اولین دوره مهارت افزایی فعالان سلامت پهنه شرق در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی اسمعیلی افزود: توانمندسازی نیروی انسانی مستقر در محله به خصوص مسئولان خانه‌های سلامت گام موثری برای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و افزایش اثربخشی اقدامات مدیریت شهری در سطح محلات است. معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی اسمعیلی افزود: توانمندسازی نیروی انسانی مستقر در محله به خصوص مسئولان خانه‌های سلامت گام موثری برای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و افزایش اثربخشی اقدامات مدیریت شهری در سطح محلات است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: در این طرح؛ چهار کارگاه آموزشی و دو نشست تخصصی در قالب پهنه های کاری پیش بینی شده است تا مدیران و کارشناسان سلامت و مسئولان خانه های سلامت، در هر ناحیه و منطقه نحوه شناسایی معضلات مرتبط با حوزه سلامت را آموزش ببینند.

به گفته وی؛ این کارگاه آموزشی با حضور مدیران، کارشناسان و مسئولین خانه‌های سلامت مناطق ۱۴، ۱۳، ۸، ۴ و ۱۵ در سرای محله کیانشهر شمالی برگزار شد و قرار است سه کارگاه دیگر در تاریخ های ۲۹ شهریور، ۱۶ مهر و ۵ آذر و همچنین دو نشست تخصصی طی ماههای آذر و دی برگزار شود.

اسمعیلی اضافه کرد: اولین دوره آموزشی با هدف توانمند سازی و ایجاد مهارت برای شناسایی عوامل موثر بر سلامت در محله ها با مشارکت شهروندان، ارتقای سلامت محله‌ها و دانش و نگرش جامع، به روز و عمیق شهروندان در مورد سلامت و عوامل موثر برآن با تاکید بر عوامل محیطی و در راستای تحقق شعار محله حامی سلامت برگزار شد.

انتهای پیام//