واگذاری قرارداد اولین قطعه تخصیص زمین برای امتیازهای فاز۱ شهرک خاوران
واگذاری قرارداد اولین قطعه تخصیص زمین برای امتیازهای فاز۱ شهرک خاوران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه گفت: بعد از سالها انتظار، قرارداد اولین قطعه تخصیصی از امتیازهای فاز ۱ خاوران واگذار شد. به گزارش شهریار، بدری حامد با اشاره به مطالبه جمعی از شهروندان در خصوص تخصیص زمین برای امتیازهای فاز۱ شهرک خاوران اظهار داشت: با تلاش های مستمر و پیگیریهای صورت گرفته […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه گفت: بعد از سالها انتظار، قرارداد اولین قطعه تخصیصی از امتیازهای فاز ۱ خاوران واگذار شد.

به گزارش شهریار، بدری حامد با اشاره به مطالبه جمعی از شهروندان در خصوص تخصیص زمین برای امتیازهای فاز۱ شهرک خاوران اظهار داشت: با تلاش های مستمر و پیگیریهای صورت گرفته مدیریت شهری و کارکنان مدیریت املاک منطقه، بعد از سالها انتظار، قرارداد اولین قطعه تخصیصی از امتیازهای فاز ۱ خاوران واگذار شد.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: آغاز واگذاری قراردادهای قطعات تخصیصی، پس از رفع ایرادات و اشکالات طرح تفصیلی محدوده فاز۱ خاوران و تصویب طرح بازنگری و همچنین پایش پرونده های توافقات سنوات گذشته، با نظام مندی و اولویت بندی نحوه واگذاری و طی روند قانونی انجام می شود. 

بدری حامد افزود: موضوع واگذاری قراردادهای قطعات تخصیصی فاز۱ شهرک خاوران، دغدغه چندین ساله مدیریت شهری بوده و مدیران ارشد کشوری  و استانی نیز طی چندین مرحله، پیگیر موضوع بودند که با رفع موانع پیش رو و انجام اقدامات کارشناسی دقیق، این قراردادها از امروز بر اساس اولویت و دعوت از ذینفعان ارائه می شود.

بدری حامد با بیان اینکه شهرداری منطقه ۹ نسبت به شهروندانی که با تأخیر تخصیص زمین را دریافت کرده اند، نظر مساعد خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مصمم هستیم صاحبان قراردادهای قطعات تخصیصی، در مراحل اخذ پروانه و ساخت مسکن مسیر سهل تری را طی نمایند و با آماده سازی و ایجاد زیرساخت های لازم، توسعه و عمران در پیرامون زمین های واگذاری شده به سرعت عملیاتی شود.

شهردار منطقه در پایان سخنان خود با دعوت از شهروندان برای احداث زمین های واگذار شده اظهار داشت: این روند با طی مراحل قانونی تا اتمام آخرین قطعه تخصیصی و تسویه بدهی شهرداری به شهروندان عزیز ادامه خواهد داشت.