برپایی میز خدمت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز با حضور وزیر دادگستری
برپایی میز خدمت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز با حضور وزیر دادگستری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری صبح امروز _جمعه، سیزدهم بهمن_ همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، به منظور شرکت در چند برنامه، به نمایندگی از دولت سیزدهم به شهر شیراز سفر کرد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری صبح امروز _جمعه، سیزدهم بهمن_ همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، به منظور شرکت در چند برنامه، به نمایندگی از دولت سیزدهم به شهر شیراز سفر کرد.

وزیر دادگستری در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز مورد استقبال رسمی محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان و برخی دیگر از مسئولین استانی قرار گرفت.

افتتاح فاز سوم پروژه بزرگراه شهید سلیمانی، سالن ورزشی بعثت و سایر پروژه‌های مناطق یک و شش شیراز از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر دادگستری به شیراز است.

وزیر دادگستری پیش از ظهر امروز نیز با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در قالب میز خدمت با مردم استان، بی‌واسطه سخن می‌گوید و پس از آن به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز به ایراد سخن می‌پردازد.