واگذاری جایگاه‌های سوخت شهر قزوین به بخش خصوصی
واگذاری جایگاه‌های سوخت شهر قزوین به بخش خصوصی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تصویب ۲۲ لایحه شهرداری قزوین در سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: شورای اسلامی شهر با لایحه شهرداری قزوین مبنی بر اخذ مجوز انتخاب پیمانکار از طریق مناقصه با هدف مرمت و نگهداری تقاطع‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تصویب ۲۲ لایحه شهرداری قزوین در سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: شورای اسلامی شهر با لایحه شهرداری قزوین مبنی بر اخذ مجوز انتخاب پیمانکار از طریق مناقصه با هدف مرمت و نگهداری تقاطع‌های غیرهمسطح و نصب آلاچیق در بوستان باراجین موافقت کرد.

وی افزود: لوایح شهرداری در راستای جذب پیمانکار برای پروژه‌های پیاده‌روسازی در خیابان پیغمبریه و ضلع جنوبی بلوار آیت الله خامنه‌ای، لوله‌گذاری در بلوار جمهوری اسلامی، جدول‌گذاری و مرمت و نگهداری معابر در نواحی امامزاده علی (ع) و امامزاده حسین (ع) به تأیید اعضای شورای شهر رسید.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: لوایح ارسالی از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری برای خرید پنج دستگاه دوربین نظارت تصویری، تعمیر و نگهداری فیبر نوری مربوط به مرکز کنترل ترافیک، اخذ مجوز مشاور ذی‌صلاح برای طراحی ۱۱ تقاطع غیرهمسطح، مصوبه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تصویب شد.

فرمانی تصریح کرد: لایحه مساعدت بلاعوض شهرداری به تعاونی تاکسیرانان به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان، هدیه خوش حسابی بهای خدمات سالیانه صنفی تابلوهای تبلیغاتی، پروژه‌های عمرانی منطقه چهار شهرداری شامل مرمت و آسفالت و لکه‌گیری ناحیه آزادگان، دانش و ناصرآباد نیز به تصویب رسید.

وی از تصویب لایحه شهرداری قزوین در حوزه معاونت برنامه‌ریزی در راستای ارائه خدمات رفاهی و شارژ سرانه ورزشی برای استفاده از استخر شنا، تمدید قرارداد مناقصه نیروی شرکتی شهرداری و حفظ و نگهداری زائر سرا در مشهد مقدس خبر داد و اضافه کرد: لایحه ملکی توافق با وراث تقی عظیمی به تأیید اعضای شورای شهر رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: لایحه ارزش افزوده به منظور تغییر کاربری عرصه و اعیان در اجرای طرح‌های شهری در پرونده‌های دیال آبادی، حسن جانی و رضایی پس از بررسی تصویب شد.

فرمانی از تصویب لایحه دوفوریتی شهرداری قزوین مبنی بر واگذاری جایگاه‌های سی ان جی نواب و معلم با قیمت کارشناسی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر با درخواست شهرداری قزوین مبنی بر ساماندهی قبور مطهر شهدا به تعداد ۱۸۰ قبر و لایحه واگذاری اجرای طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب به بخش خصوصی موافقت کرد.