عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت جاده امامزاده سه برادران در منطقه ۱۹ آغاز شد
عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت جاده امامزاده سه برادران در منطقه ۱۹ آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه این مسیر پرتردد سالها به صورت خاکی رها شده و در هنگام بارش باران و برف مشکلاتی را برای زائرین امام زاده ایجاد کرده بود بیان کرد: به همین منظور این جاده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه این مسیر پرتردد سالها به صورت خاکی رها شده و در هنگام بارش باران و برف مشکلاتی را برای زائرین امام زاده ایجاد کرده بود بیان کرد: به همین منظور این جاده در مسیر بزرگراه شهید هاشمی خروجی اخلاقی با اجرای ۲ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری شد.

همچنین ۳ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی و ۷۰۰ تن آسفالت نیز در جاده امامزاده سه برادران (ع) و روستای دانگه به منظور بهسازی این محور انجام خواهد شد.

براساس این گزارش بقعه این امامزادگان در خیابان شهید رجایی، خیابان ترانسفو، خیابان چهارم و در نزدیکی قلعه خورائین قرار دارد.

این بقعه از شمال به قلعه خورائین، از جنوب به زمین‌های کشاورزی و از شرق به مترو ایستگاه باقر شهر منتهی می‌شود در گذشته برای دسترسی به این مکان مسیر ماشین رو وجود نداشت و زائرین با پای پیاده به امامزاده رفت و آمد می کردند و اکنون با زیرسازی جاده می‌توان به سهولت به بقعه رسید.

انتهای پیام /