همکاری شهرداری قم برای تأمین سرانه‌های آموزشی
همکاری شهرداری قم برای تأمین سرانه‌های آموزشی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ‌علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: خلاهایی در فضای آموزشی منطقه چهار وجود دارد که در برخی مناطق از جمله بلوار غدیر در حال جبران هستیم. وی افزود: در خیابان انسجام مشکلاتی در زمینه فضای آموزشی وجود داشت که در این خصوص دو زمین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

‌علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: خلاهایی در فضای آموزشی منطقه چهار وجود دارد که در برخی مناطق از جمله بلوار غدیر در حال جبران هستیم.

وی افزود: در خیابان انسجام مشکلاتی در زمینه فضای آموزشی وجود داشت که در این خصوص دو زمین تعیین تکلیف شده و واگذاری‌های آن نیز به زودی انجام می‌گیرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم عنوان کرد: یکی از معضلات در سطح شهر این است که مدارس غیرانتفاعی در حال احداث در شوارع فرعی مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد می‌کنند که این موضوع باید با هم‌افزایی دستگاه‌ها برطرف شود.

اقبالیان با اشاره به اینکه شهرداری برای عملکرد بهتر به پشتیبانی دیگر دستگاه‌ها نیاز دارد، اظهار کرد: در هر موضوعی که دستگاه‌های خدمت‌رسان فعال در شهر با همکاری و هم‌افزایی پیش رفته‌اند، خدمات خوبی به مردم ارائه شده است.

وی گفت: منطقه چهار با سه هزار هکتار مساحت، بزرگترین منطقه قم و دارای مراکز فرهنگی و گردشگری بسیاری است و به جز مناطق سه و ۶ با سایر مناطق همجوار است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با وضعیت خدمت‌رسانی به این منطقه اشاره کرد و افزود: در سطح منطقه چهار تنها در محله یزدان شهر، بافت فرسوده داریم که برنامه‌ریزی لازم برای خدمت‌رسانی به این مناطق صورت گرفته است.