همایش بزرگ تکواندوکاران به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد
همایش بزرگ تکواندوکاران به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به مناسبت هفته تربیت بدنی، همایش بزرگ تکواندوکاران در سالن المهدی اندیشه برگزار شد. به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ شهردار منطقه ۷ تبریز در این مراسم با تاکید بر اهمیت حمایت مدیریت شهری از ورزش اظهار کرد: ورزش سالم‌ترین فعالیت شهروندی در جوامع شهری است و شهرداری منطقه ۷ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به مناسبت هفته تربیت بدنی، همایش بزرگ تکواندوکاران در سالن المهدی اندیشه برگزار شد.

به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ شهردار منطقه ۷ تبریز در این مراسم با تاکید بر اهمیت حمایت مدیریت شهری از ورزش اظهار کرد: ورزش سالم‌ترین فعالیت شهروندی در جوامع شهری است و شهرداری منطقه ۷ در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی حمایت از ورزش شهروندی را وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی در سطح شهر، افزود: امروز شاهد احداث سالن های ورزشی در سطح شهر و محلات هستیم که نشان از روحیه ورزشی شهروندان جنوب غرب تبریز دارد.

شهردار منطقه ۷ تبریز عنوان کرد: برگزاری برنامه های ورزشی نه تنها هزینه تلقی نمی‌شود بلکه سرمایه گذاری برای جوانان در راستای ارتقای سلامتی آنها به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته تربیت بدنی، همایش بزرگ تکواندو روز پنجشنبه ساعت ۱۶ در سالن ورزشی منطقه ۷ برگزار شد، افزود: این همایش با مشارکت شهرداری منطقه ۷ تبریز، باشگاه شهرداری جوانان تبریز، هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی و هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

همایش بزرگ تکواندو به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار و در این مسابقه از پیشکسوتان تکواندو و مربیان این رشته تقدیر شد.