اعلام آمادگی منطقه ۱۱ برای برگزاری مسابقات انتخاب تیم ملی BMX
اعلام آمادگی منطقه ۱۱ برای برگزاری مسابقات انتخاب تیم ملی BMX

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه از برگزاری مسابقه آزاد جایزه بزرگ دوچرخه های BMX و پاکور یادواره شهید حججی در پیست دوچرخه‌سواری این منطقه خبر داد. موسوی دراین‌باره توضیح داد: با هماهنگی فدراسیون دوچرخه‌سواری و هیأت دوچرخه‌سواری استان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه از برگزاری مسابقه آزاد جایزه بزرگ دوچرخه های BMX و پاکور یادواره شهید حججی در پیست دوچرخه‌سواری این منطقه خبر داد.

موسوی دراین‌باره توضیح داد: با هماهنگی فدراسیون دوچرخه‌سواری و هیأت دوچرخه‌سواری استان تهران، همچنین انجمن پارکور جمهوری اسلامی ایران و بهره‌بردار پیست BMX منطقه، این مسابقه با دعوت از ورزشکاران سرتاسر کشور در روز جمعه اول دی ماه سال جاری با یاد شهید مدافع حرم محسن حججی برگزار شد.

حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۱ نیز بیان کرد: این مسابقه با حضور داوران بین‌المللی BMX و پارکور و حضور مدیران فدراسیون این دو رشته با استانداردهای بسیار بالا انجام شد و در پایان سه شرکت‌کننده در مسابقه دوچرخه های هیجانی و قسمت فری استایل و سه شرکت‌کننده در رشته پارکور حائز رتبه اول تا سوم شدند.

هدائی همچنین زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را در مسابقات ورزشی، ارج نهادن به فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و پهلوانی دانست و از آمادگی برای مسابقات انتخاب تیم ملی BMX در این پیست خبر داد.

انتهای پیام/