نورپردازی مقبره ابودردا در منطقه ۹ اصفهان انجام شد
نورپردازی مقبره ابودردا در منطقه ۹ اصفهان انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا نورپردازی را نشان دادن حریم عمومی موجود در فضای شهری دانست و اظهار کرد: نورپردازی شهری از جمله عناصر تأثیرگذار و کلیدی در طراحی فضای شهریِ امروزی محسوب می‌شود که در جلوه بصری و کیفی عناصر بسیار مؤثر است. وی افزود: امروزه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا نورپردازی را نشان دادن حریم عمومی موجود در فضای شهری دانست و اظهار کرد: نورپردازی شهری از جمله عناصر تأثیرگذار و کلیدی در طراحی فضای شهریِ امروزی محسوب می‌شود که در جلوه بصری و کیفی عناصر بسیار مؤثر است.

وی افزود: امروزه ارتقای کیفیت و زیباسازی فضاهای شهری به یکی از مهم‌ترین درخواست‌ها و مطالبات شهروندان تبدیل شده و در ایجاد امنیت، آسایش و جذابیت‌های محیط شهری نیز می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای نورپردازی سطح این منطقه خاطرنشان کرد: به‌منظور بهبود و زیباسازی فضاهای شهری و ایجاد چشم‌انداز زیبا و جذاب نورپردازی مقبره ابودردا در خیابان میرزاطاهر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال اجرا شد.

قاضی‌عسگر تصریح کرد: در این مکان شخصی مؤمن و عابد به نام ابودردا اصفهانی به خاک سپرده شده که همواره مورد احترام ساکنان محل بوده است؛ با تلاش واحد زیباسازی منطقه ۹ شهرداری اصفهان در راستای زیباسازی منظر شهری و حفظ و تکریم این مکان، نورپردازی ویژه‌ای برای آرامگاه وی اجرا شد.

وی گفت: خدمات نورپردازی با تمرکز بر بهبود کیفیت زندگی شهروندان، ایجاد جلوه‌های ویژه با نور، تفاوت چشم‌انداز در روز و شب و زنده نگه‌داشتن فضاهای شهری یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در شهرداری‌ها ارائه می‌شود.