«نقشه گردشگری اصفهان» به ۲ زبان چینی و انگلیسی رونمایی می‌شود
«نقشه گردشگری اصفهان» به ۲ زبان چینی و انگلیسی رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا مساح اظهار کرد: آئین رونمایی از «نقشه گردشگری اصفهان» روز بیست‌وپنجم بهمن سال جاری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزار می‌شود. وی افزود: این نقشه به دو زبان چینی و انگلیسی برای نخستین بار در کشور تهیه شده است و از طریق هتل‌ها، آژانس‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا مساح اظهار کرد: آئین رونمایی از «نقشه گردشگری اصفهان» روز بیست‌وپنجم بهمن سال جاری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزار می‌شود.

وی افزود: این نقشه به دو زبان چینی و انگلیسی برای نخستین بار در کشور تهیه شده است و از طریق هتل‌ها، آژانس‌های مسافرتی و اقامتگاه‌ها در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اصفهان به عنوان یکی از اصلی ترین شهرهای گردشگرپذیر در کشور، سال جاری میزبان حدود ۶۰ هزار گردشگر چینی بود که چند روزی را در این شهر مانده و به بازدید از آثار دیدنی آن پرداختند.

مساح ادامه داد: از آنجایی که تاکنون نه فقط در اصفهان، بلکه در کشور هیچ اقدامی در جهت معرفی شهر اصفهان به زبان چینی برای گردشگران این کشور انجام نشده است، بر آن شدیم تا برای نخستین بار با تهیه یک نقشه گردشگری، نقاط مرکزی شهر اصفهان را به آن‌ها معرفی کنیم.