نصب ۲۰ المان به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهر ارومیه
نصب ۲۰ المان به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهر ارومیه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، علی شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به هفته دفاع مقدس، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بر اساس رسالت این سازمان و تأکیدات شهردار ارومیه اقدامات گسترده‌ای در راستای گرامیداشت این هفته آغاز کرد. وی افزود: در این راستا آذین‌بندی میادین اصلی سطح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، علی شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به هفته دفاع مقدس، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بر اساس رسالت این سازمان و تأکیدات شهردار ارومیه اقدامات گسترده‌ای در راستای گرامیداشت این هفته آغاز کرد.

وی افزود: در این راستا آذین‌بندی میادین اصلی سطح شهر انجام و پنج هزار متر ریسه پارچه‌ای الوان نصب شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: در راستای فضاسازی مناسب برای دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل در معابر اصلی شهر و در مکان‌های مناسب تعداد ۱۰ عدد سنگر با تعلقات مربوطه جانمایی و اجرا شده است.

شایگان اضافه کرد: در مسیر رژه نیروهای مسلح در تاریخ سی‌ویکم شهریورماه، تعداد ۴۰ عدد پرچم یک در چهار متر توسط جمهوری اسلامی ایران نصب شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پارک ائللرباغی ارومیه، ادامه داد: ۳۵ عدد پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف فضاسازی مناسب در این نمایشگاه، از سوی شهرداری ارومیه نصب شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه با اشاره به نصب المان‌های مختلف با موضوع دفاع مقدس در سطح شهر ارومیه، تصریح کرد: تعداد ۲۰ عدد المان در این راستا توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز طراحی و در سطح معابر، چهارراه‌ها و میادین اصلی شهر نصب شده است.