نشست ” نماز و مهدویت ” در سازمان سیما، منظر و فضای سبز برگزار شد
نشست ” نماز و مهدویت ” در سازمان سیما، منظر و فضای سبز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجیدآقاجانی رئیس اقامه نماز استان نشستی با عنوان ” نماز و مهدویت ” در محل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز برگزار شد. به گزارش امور ارتباطات سازمان، حجت الاسلام والمسلمین مجیدآقاجانی طی سخنانی در این نشست با تقدیر از اقدامات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجیدآقاجانی رئیس اقامه نماز استان نشستی با عنوان ” نماز و مهدویت ” در محل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان، حجت الاسلام والمسلمین مجیدآقاجانی طی سخنانی در این نشست با تقدیر از اقدامات شایسته سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در تجهیز و آماده‌سازی مناسب نمازخانه‌های پارکهای سطح شهر،خاطرنشان کرد: موضوع نماز یک امر حاکمیتی، فردی و اجتماعی است که اقامه آن به جماعت دارای اثرات معنوی و روحی زیادی است.

حجت الاسلام آقاجانی نماز را سر منشاء نجات و اتصال انسان ها به قدرت لایزال الهی عنوان و بر اهمیت بر پایی و اقامه نمازهای جماعت در ادارات و نهادها دولتی و غیر دولتی تاکید کرد.

وی همچنین ضمن تاکید بر اهمیت فوق العاده نماز و فوائد و نیز اثرات معنوی آن در سعادت دنیوی و اخروی انسانها و ذکر آیات و روایات‌های متعدد در این زمینه، به صدور بیانیه سالانه رهبری معظم انقلاب ( مدظله العالی ) در این زمینه نیز که بیانگر اهمیت و جایگاه ویژه فردی و اجتماعی نماز می‌باشد اشاره کرد و خواستار حضور حداکثری کارکنان ادارات و نهادها در نمازهای جماعت شد.

حجت الاسلام آقاجانی در این نشست پخش منظم اذان از بلندگوهای سطح پارک های شهری را نیز مورد تاکید قرار داد و از اقدامات خوب و موثر سازمان سیما، منظر و فضای سبز در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این نشست سیامک آسیایی مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز نیز طی سخنانی از نظارت، ارزیابی و بهسازی مستمر وضعیت نمازخانه‌های پارک های سطح شهر خبر داد که بطور ماهانه ضمن بررسی آیتم‌های ابلاغی حوزه فضای سبز در سطح مناطق وضعیت نمازخانه‌های پارک ها نیز رصد و موارد و نواقص احتمالی موجود مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی همچنین از اقدام اخیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز بر تهیه و نصب المان فاخر ” مهدویت ” در تبریز خبر داد که اقدامات اجرائی آن در حال انجام است.