نامزدهای جوان در انتخابات پیش رو مورد معرفی و حمایت قرار بگیرند
نامزدهای جوان در انتخابات پیش رو مورد معرفی و حمایت قرار بگیرند
کاظمی اردکانی گفت: نسل جوان کارآمد و شایسته ما باید فرصت داشته باشد تا وارد عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شوند و با استفاده از تجارب پیشکسوتان و بهره گیری از تجارب کارآمد وارد عرصه انتخابات شده و ضمن معرفی و حمایت از آنها برای رای آوردنشان اقدام شود.

به گزارش آرمانشهر فارس، فخرالدین کاظمی اردکانی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات پیش رو در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: شایستگی و کارآمدی کاندیداها حائز اهمیت ویژه است و مشارکت در انتخابات فرصتی است تا مردم نامزدهای کارآمد را انتخاب کنند.

مشاور حزب همت در فارس ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی باید با مردم محوری این کارآمد بودن خود را به مردم محله های مختلف شهر خود اطلاع رسانی کنند؛ مثلا با برگزاری نشست هایی در مساجد، فرهنگسراها و … به دل محلات و میان مردم بروند.

وی تصریح می کند: مردم محور بودن و اینکه نامزدهایی رای بیاورند که دغدغه آنها رفع مشکلات مردم باشد بسیار اهمیت دارد، مردم باید به این باور برسند که نامزدهای انتخاباتی با هدف رفع حل مشکلات و مسائل مردم و جامعه به عنوان نماینده آنها در مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.

کاظمی اردکانی همچنین ضمن تاکید بر لزوم فرصت دهی به نامزدهای جوان در انتخابات پیش رو گفت: نسل جوان کارآمد و شایسته ما باید فرصت داشته باشد تا وارد عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شوند و با استفاده از تجارب پیشکسوتان و بهره گیری از تجارب کارآمد وارد عرصه انتخابات شده و ضمن معرفی و حمایت از آنها برای رای آوردنشان اقدام شود.

وی ادامه داد: اعتمادسازی برای جلب مشارکت مردم اهمیت ویژه دارد و زمانی که سلایق مختلف در انتخابات بیایند و قشر خاکستری حس کند که اتفاقات خوب رقم خواهد خورد، امیدوار شده و پای صندوق رای خواهند آمد.

  • نویسنده : مریم شمالیان