مساعدت شهرداری در ساخت و تکمیل بیمارستان تخصصی و مرکز پژوهشی پیوند کوثر
مساعدت شهرداری در ساخت و تکمیل بیمارستان تخصصی و مرکز پژوهشی پیوند کوثر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه هفدهم دی_ در گفت‌وگوی خبری پس از صد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه ددمنشانه و تروریستی کرمان و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه به ویژه کودکان و نوجوانان و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه هفدهم دی_ در گفت‌وگوی خبری پس از صد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه ددمنشانه و تروریستی کرمان و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه به ویژه کودکان و نوجوانان و زنان اظهار کرد: در ابتدای جلسه با توجه به اینکه در فصل سرد سال هستیم، از مدیرعامل شرکت گاز استان دعوت شد تا در رابطه با فرآیند و دستاوردها و احیاناً نوسانات و مطالبات مردمی در حوزه گازرسانی نکاتی را بیان کنند که مسائل مهمی در زمینه تعامل شهرداری و شرکت گاز مطرح شد.

وی افزود: در بخش دوم جلسه از کتاب مورد تقریظ رهبر معظم انقلاب به عنوان سرباز روز نهم که زندگی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده است با حضور نویسنده آن رونمایی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح دو فوریتی در رابطه با اصلاح وضعیت پرداخت حقوق کارگران به خصوص در حوزه پیمانکاری خدمات شهری بررسی شد؛ با تأکیدات و توضیحات، دو فوریت به رأی گذاشته شد، اما در نهایت با یک فوریت به تصویب رسید تا بعد از بررسی یک هفته‌ای مجدداً در صحن علنی مطرح و رأی گیری شود.

وی بیان کرد: لایحه مساعدت در ساخت و تکمیل بیمارستان تخصصی و مرکز پژوهشی پیوند کوثر بررسی شد، با عنایت به ظرفیت این بیمارستان، به رأی گذاشته شد و به تصویب رسید.

صالحی افزود: دو توافق آزادسازی، مربوط به خط دوی مترو در منطقه سه و ایستگاه فلسطین و حلقه چهارم ترافیکی در منطقه پانزده بررسی و هر دو به تصویب رسید تا سرعت تکمیل پروژه ادامه پیدا کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه اخذ تسهیلات ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری در جلسه امروز بررسی شد، اما به تصویب نرسید.

وی اظهار کرد: لایحه مربوط به ترک تشریفات مناقصه قرارداد انجام خدمات اداری و خدماتی در شهرداری اصفهان بررسی شد که با قید تأکیدات کمیسیون تخصصی مربوط به تصویب رسید.