مسابقات “قهرمان شهر۲” در منطقه ۲۱ به ایستگاه پایانی رسید
مسابقات “قهرمان شهر۲” در منطقه ۲۱ به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ مراحل پایانی مسابقات قهرمان شهر ۲ در رشته های ورزشی گل کوچک، والیبال ویژه آقایان و بانوان با هدف روحیه سازی و ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان این منطقه برگزار شد.   در مراسم اختتاحیه این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ مراحل پایانی مسابقات قهرمان شهر ۲ در رشته های ورزشی گل کوچک، والیبال ویژه آقایان و بانوان با هدف روحیه سازی و ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان این منطقه برگزار شد.  

در مراسم اختتاحیه این مسابقات ” محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ بیان کرد: مسابقات قهرمان شهر۲ با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان از ابتدای خرداد ماه سال جاری در دو بخش آقایان و بانوان طبق دستور العمل سازمان ورزش شهرداری تهران در دستور کار اداره ورزش و سلامت منطقه قرار گرفته است.

وی در ادامه با اعلام اینکه این مسابقات با استقبال پرشور شهروندان همراه بود گفت: مرحله منطقه ای مسابقات گل کوچک ویژه آقایان نیز به ایستگاه پایانی رسید و قهرمانان منطقه ای این دور از مسابقات مشخص شدند.

شهردار منطقه ۲۱ یادآور شد: این رقابت ها در ارتقاء ارتباطات اجتماعی، استعداد یابی، بالا بردن روحیه نشاط، شادابی و سلامتی در بین شهروند تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسابقات “قهرمان شهر۲” که در رشته های ورزشی پرطرفدار برگزار می‌شود، اظهار کرد: رویداد “قهرمان شهر۲” حاصل رویکردی حرفه‌ای و هدفمند به رویدادهای ورزشی در محلات طی سال‌های اخیر است تا آن‌ها را به سطحی بالاتر برساند و منجر به برگزاری رویداد بزرگ‌تری شود.

برگزاری مسابقات ورزشی به عنوان یکی از راهکارهای اساسی غنی سازی اوقات فراغت شهروندان بوده و نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی جامعه، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد همبستگی در تشکل های اجتماعی محله و تحکیم روابط اجتماعی دارد.

در پایان گفت: این روند باعث می‌شود سال‌های آتی تیم‌ها با آمادگی بیشتر و نگاهی حرفه‌ای‌تر در مسابقات محلی شرکت کنند و مسابقات محلی با انسجام بیشتری برگزار شود.

شایان ذکر است مسابقات والیبال بصورت دوره ی در ۱۳محله در منطقه ۲۱ و بین ۱۶۴ تیم برگزار و سپس به صورت منطقه برگزار و در پایان در دو رده سنی تیم منتخب به مرحله فرا منطقه ای اعزام می شوند.

همچنین مسابقات گل کوچک در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در محلات ۱۳ گانه برگزار و از هر رده یک نفر منتخب و به مسابقات فرامنطقه ی اعزام می شود.

انتهای پیام/