مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و المان‌های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی در منطقه۳ در حال اجرا است
مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و المان‌های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی در منطقه۳ در حال اجرا است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی به رویکرد مدیریت شهری در جلب رضایتمندی شهروندان و ارتقای ایمنی معابر و بزرگراه های شهری اشاره کرد و اظهار داشت: نگهداشت زیرساخت های ترافیکی، مدیریت و روان سازی ترافیک و برنامه ریزی تخصصی در زمینه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی به رویکرد مدیریت شهری در جلب رضایتمندی شهروندان و ارتقای ایمنی معابر و بزرگراه های شهری اشاره کرد و اظهار داشت: نگهداشت زیرساخت های ترافیکی، مدیریت و روان سازی ترافیک و برنامه ریزی تخصصی در زمینه هزینه‌های بهسازی از موضوعاتی است که به جدیت پیگیری می شود.  

جوانی خاطرنشان کرد: برخی از تابلوهای راهنمای مسیر در معابر و بزرگراه های این منطقه به مرور زمان دچار آسیب‌دیدگی، رنگ‌پریدگی و تخریب شده بود که در این راستا  عملیات تعویض، بهسازی و نوسازی تابلوهای ترافیکی انجام شد.

وی اظهار داشت: در این راستا نصب ۲۰۰ سرعت گیر، ۴۲۰۰  سیلندر ترافیکی، نصب و تعمیر ۲۶  چراغ راهنمایی، ۹۸۰ عدد نیوجرسی به منظور جداسازی معابر، ۶۳۰ عدد تابلوهای انتظامی، ۲۸ متر مربع راهنمای مسیر، نصب و تعویض ۳۸۰  شاخه گاردریل، نصب ۲۵۰ عدد گاردریل، ۳۹۰ عدد مرمت تابلو و ۸۰ کیلومتر خط کشی اجرا شد.  

شهردار منطقه ۳ با بیان اینکه این اقدامات به منظور کسب رضایت شهروندان و داشتن شهری ایمن بصورت مستمر اجرا می شود تصریح کرد: حذف زوائد فیزیکی، تعویض استوانه های ایمنی، مرمت دستک پل های همسطح و مرمت چراغ های راهنمایی رانندگی اتمام یافته است.  

جوانی افزود: در مباحث مربوط به ترافیک و منظر شهری  خصوصا در طرح مرمت و بهسازی علائم ترافیکی، المان های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی، ویژگی های اجتماعی، فرهنگی مورد توجه قرار می گیرد.

انتهای پیام/