برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی هرس و سمپاشی زمستانه
برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی هرس و سمپاشی زمستانه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز دوره‌های تخصصی آموزشی هرس و سمپاشی زمستانه در تالار اندیشه مجموعه ائل‌گولی در حال برگزاری است. به گزارش شهریار، با توجه به فرا رسیدن فصل‌کاری حوزه فضای سبز و لزوم اجرای صحیح آیتم‌های تعریف شده آخر سال و نیز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز دوره‌های تخصصی آموزشی هرس و سمپاشی زمستانه در تالار اندیشه مجموعه ائل‌گولی در حال برگزاری است.

به گزارش شهریار، با توجه به فرا رسیدن فصل‌کاری حوزه فضای سبز و لزوم اجرای صحیح آیتم‌های تعریف شده آخر سال و نیز تجهیز و آماده‌سازی اکیپ‌های تخصصی مورد نیاز این حوزه، یک‌دوره کلاس‌ آموزشی هرس و سمپاشی زمستانه ویژه کارشناسان، ناظرین، سرپرستان شرکت‌ها و نیز مدیران سیما، منظر و فضای سبز مناطق دهگانه در حال برگزاری است.

این دوره‌ها شامل کلاس‌های تئوری و عملی بوده و به محض پایان یافتن این دوره‌ها عملیات هرس و سمپاشی زمستانه به صورت تخصصی در سطح‌ شهر آغاز خواهد شد.

اجرای عملیات هرس و سمپاشی جزو تخصصی‌ترین بخش‌های مربوط به حوزه فضای سبز است و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز تلاش دارد با برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر و استفاده از اساتید مجرب دانشگاهی، به صورت تئوری و عملی آموزش‌های لازم را برای عوامل دخیل در این حوزه ارائه کند تا شاهد اجرای با کیفیت و اصولی این عملیات در سطح شهر باشیم.