مردمی بودن از خصیصه های مهم یک نماینده مجلس شورای اسلامی است
مردمی بودن از خصیصه های مهم یک نماینده مجلس شورای اسلامی است
کاظمی اردکانی گفت: مردمی بودن باید از خصیصه های مهم یک نماینده مجلس شورای اسلامی باشد و نماینده یک شهر در مجلس باید برای مردم همان شهری که به نمایندگی از آنها در مجلس حضور دارد، وقت گذاشته و تلاش کند؛ همچنین در کنار این کار خود را در قبال تمام مردم کشور مسئول بداند.

به گزارش آرمانشهر فارس، فخرالدین کاظمی اردکانی، نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت شفاف سازی در جلب اعتماد مردم می گوید: به عقیده من مجلس شورای اسلامی برای تقویت نقش نظارتی خود باید شفاف سازی را در اولویت قرار دهد تا اعتمادها همواره پا بر جا بمانند.

وی ادامه می دهد: همکاری و همراهی میان مجلس و سایر قوا و دستگاه ها در پیشبرد اهداف کشور نقش موثری دارد؛ همچنین مسئولیت پذیری در قبال مردم موضوعی است که نمایندگان باید همواره به آن توجه داشته باشند و اگر از این مهم غافل شوند، منجر به از دست رفتن اعتماد و اعتبار آنها خواهد شد.

کاظمی اردکانی تصریح می کند: مردمی بودن باید از خصیصه های مهم یک نماینده مجلس شورای اسلامی باشد و نماینده یک شهر در مجلس باید برای مردم همان شهری که به نمایندگی از آنها در مجلس حضور دارد، وقت گذاشته و تلاش کند؛ همچنین در کنار این کار خود را در قبال تمام مردم کشور مسئول بداند.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان در ادامه سخنان خود به صنعت گردشگری تاکید ویژه کرده و بیان می کند: صنعت گردشگری می تواند برای کشور درآمد خیلی زیادی داشته باشد، اما باید سرمایه گذاران و پیمانکاران را پشیمان نکنیم و همواره با بسته های تشویقی آنها را همراهی کنیم.

او در مورد اینکه چرا جذابیت برای سرمایه گذاران وجود ندارد هم می گوید: سازمان های مختلف باید با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در صدور مجوزهای حوزه سرمایه گذاری در گردشگری تعامل و هم افزایی داشته باشند تا دست در دست هم برای رشد و توسعه این صنعت پر سود تلاش کنیم.

از جمله سوابق این نامزد مجلس شورای اسلامی که جوان ترین نامزد در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان است، می توان به مدیر ارشد فروش بیمه‌های زندگی (بیمه مرکزی)، دبیر انجمن علمی دانشجوییِ مدیریت مدیران نوین، مدیر رسانه کارآفرینان تجارت الکترونیک، مدرس توسعه و آموزش های کسب و کار، مدیر کاردان در بخش مدیریت بازرگانی، مدرس فنون مذاکره و فعال فرهنگی و … اشاره کرد.

  • نویسنده : مریم شمالیان