مدارس منطقه ۶ شهرداران خود را انتخاب کردند
مدارس منطقه ۶ شهرداران خود را انتخاب کردند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: بیست و سومین دوره انتخابات شهردار مدرسه با شعار «تعهد، مشارکت و مسئولیت پذیری» در مدارس منتخب منطقه ۶ برگزار شد. بصیری با بیان اینکه اجرای این طرح، نوید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: بیست و سومین دوره انتخابات شهردار مدرسه با شعار «تعهد، مشارکت و مسئولیت پذیری» در مدارس منتخب منطقه ۶ برگزار شد.

بصیری با بیان اینکه اجرای این طرح، نوید بخش گام های مثبت در زمینه پرورش نسل جدید است، افزود: تبدیل دانش آموزان به نیروهایی کارآمد برای مشارکت در برنامه های شهری و اجتماعی از اهداف طرح شهردار مدرسه است و مدیریت در این طرح به مانند تمرین مدیریت شهر توسط آینده سازان این مرز و بوم است.

وی ادامه داد: برگزاری چنین مراسم هایی به نوعی تمرین مشارکت جمعی از طریق بر عهده گرفتن وظایف مشخص مشارکتی محسوب می شود که از طریق آن دانش آموزان با حقوق، وظایف و مسئولیت های ناشی از شهروندی و تصمیم گیری جمعی آشنا شده و  به دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه شخصیت می بخشد.

معاون شهردار منطقه تصریح کرد: در این انتخابات، نامزدهای شهردار مدرسه با هم به رقابت پرداختند و پس از رأی گیری توسط دانش آموزان مدرسه و شمارش آراء، شهردار مدرسه برای یک سال تمرین و فعالیت مشارکت اجتماعی انتخاب و معرفی شد.

گفتنی است؛ انتخابات در شانزده مدرسه متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه در سه روز متوالی اول دوم و سوم آبان‌ماه با حضور گسترده دانش آموزان و شهرداران نواحی ۶گانه برگزار شد که در این انتخابات دانش آموزان در هر مدرسه یک شهردار و شش معاون شهردار را انتخاب نمودند.

انتهای پیام/