مبلمان شهری بزرگراه شهید صدر رنگ‌آمیزی شد
مبلمان شهری بزرگراه شهید صدر رنگ‌آمیزی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، احسان خیراتیان صفائی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه اظهار داشت: طرح نگهداشت شهر با محوریت رنگ آمیزی مبلمان شهری در بزرگراه شهید صدر از ابتدای آذر ماه آغاز و در مدت سه هفته به انجام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، احسان خیراتیان صفائی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه اظهار داشت: طرح نگهداشت شهر با محوریت رنگ آمیزی مبلمان شهری در بزرگراه شهید صدر از ابتدای آذر ماه آغاز و در مدت سه هفته به انجام رسید.

صفایی افزود: با توجه به بازدید میدانی و تاکید شهردار منطقه یک نسبت به زیباسازی بصری و ایجاد روحیه نشاط در شهر، عملیات رنگ آمیزی ۸ دستگاه پل عابر پیاده و تعداد ۱۴سرپناه حمل و نقل عمومی و بلوک های ترافیکی موجود در محور شهید صدر در دستور کار قرار گرفت و انجام شد. 

وی تصریح کرد: دو دستگاه از پل های عابر این بزرگراه که پله های آنها به علت تردد زیاد عابرین مسطح و لغزنده شده بود نیز با نصب ورق عاج دار رفع نقص شد. 

معاون شهردار منطقه یک با اشاره به اجرای طرح جدید ایستگاه های حمل و نقل عمومی خاطر نشان کرد: سرپناه های اتوبوس در محور بزرگراه شهید صدر نیز با استفاده از ورق فلزی مشبک با طرح اسلیمی توسط حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه بهسازی شده است.

انتهای پیام/