مانور عملیاتی آموزشی رفتارشناسی حریق زیر ذره‌بین شورای شهر تبریز
مانور عملیاتی آموزشی رفتارشناسی حریق زیر ذره‌بین شورای شهر تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مانور عملیاتی آموزشی رفتار شناسی حریق ویژه پرسنل عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در ایستگاه شماره ۱۳ شهدای مایان در حال برگزاری است. به گزارش شهریار، این مانور با هدف انتخاب تاکتیک های عملیاتی مناسب در مواجه با انواع آتش سوزی، افزایش توان همکاری و هماهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مانور عملیاتی آموزشی رفتار شناسی حریق ویژه پرسنل عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در ایستگاه شماره ۱۳ شهدای مایان در حال برگزاری است.

به گزارش شهریار، این مانور با هدف انتخاب تاکتیک های عملیاتی مناسب در مواجه با انواع آتش سوزی، افزایش توان همکاری و هماهنگی در صحنه حادثه و شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای مناسب برگزار می شود.

در ادامه برگزاری این مانور ۱۰ روزه، حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر، یاسین بجانی، احد صادقی، روح الله دهقان نژاد، روح الله رشیدی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از مانور آموزشی و عملیاتی رفتار شناسی حریق آتش نشانان تبریز بازدید به عمل آوردند.

احد صادقی، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه سطح آمادگی آتش‌نشانان تبریز امیدوار کننده است، خاطرنشان کرد: این مانورها و آموزش های دوره‌ای در تمام ایستگاه های آتش نشانی برای تمامی آتش نشانان برای افزایش آمادگی جسمانی برگزار می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: این مانورها در کنار ارزیابی آمادگی جسمانی نیروهای با هدف رفتار شناسی حریق و کاهش صدمات و آسیب ها در عملیات های آتش نشانی برپا شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام یافته توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری در جهت تامین تجهیزات آتش نشان خاطرنشان کرد: سیاست گذاری شورای اسلامی شهر ارتقا و بهبود وضعیت سیستم های آتش نشانی و افزایش ایمنی کارکنان عملیاتی این مجموعه است.

این مانور با رویکرد آموزشی و عملیاتی در جهت انتقال اطلاعات نوین آتش نشانی برای  آمادگی هر چه بهتر نیروهای عملیاتی در بازه زمانی ۱۰ روزه از ۱۵ لغایت ۲۵ ماه در حال برگزاری است.