لزوم توسعه خدمات الکترونیکی شهرداری تبریز
لزوم توسعه خدمات الکترونیکی شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز با اشاره به تشکیل کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی گفت: در حال حاضر یکی از تاکیدات مهم دولت، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، بحث توسعه خدمات الکترونیکی شهرداری است. به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز ظهر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز با اشاره به تشکیل کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی گفت: در حال حاضر یکی از تاکیدات مهم دولت، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، بحث توسعه خدمات الکترونیکی شهرداری است.

به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز ظهر امروز در نشست مشترکی که با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، بازرسی، حقوقی و روابط عمومی با عنوان کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی برگزار شده بود توضیح داد : از جمله اهداف این کمیته، ارتقای سطح رضایت مندی مردم، رفع و رجوع مشکلات کارکنان، کاهش فساد و تخلفات اداری، افزایش رضایت مندی مردم و کاهش زمان ارائه خدمات در بخش های مختلف اداری با استفاده از خدمات الکترونیکی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز ادامه داد : در حال حاضر یکی از تاکیدات مهم دولت، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، بحث توسعه خدمات الکترونیکی شهرداری است.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای سیستم ارتباطات شهرداری بیان کرد: از جمله موضوعات مطرح شده در این کمیته، برقراری یک فضای سالم و پویاست که بخشی از آن مربوط به نحوه مدیریت نیروهای انسانی و همچنین امکانات و فضای فیزیکی است که در این راستا تصمیماتی اتخاذ شده است که امیدواریم منجر به بهبود شرایط شود.