قرارداد سرویس مدارس اصفهان در انتظار تأیید شرکت‌های حمل‌ونقل
قرارداد سرویس مدارس اصفهان در انتظار تأیید شرکت‌های حمل‌ونقل

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید میدانی که به همراه کارشناسان سازمان تاکسیرانی از شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی انجام داده است، اظهار کرد: با این بازدید در جریان تأیید و صدور قراردادهای سرویس مدارس قرار گرفتیم. وی با بیان اینکه قراردادهای سرویس مدارس دانش‌آموزان از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید میدانی که به همراه کارشناسان سازمان تاکسیرانی از شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی انجام داده است، اظهار کرد: با این بازدید در جریان تأیید و صدور قراردادهای سرویس مدارس قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه قراردادهای سرویس مدارس دانش‌آموزان از سیزدهم آبان سال جاری در سامانه سفیر مهر بارگذاری و امکان ویرایش و تأیید توسط شرکت‌ها فراهم شده است، افزود: اطلاعات دانش‌آموزانی که موفق به ثبت‌نام نشده بودند یا خارج از سامانه سفیر مهر سرویس‌دهی می‌شدند نیز توسط شرکت‌ها به سازمان تاکسیرانی ارسال و در سامانه بارگذاری شده است.

قرارداد سرویس مدارس اصفهان در انتظار تأیید شرکت‌های حمل‌ونقل

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: لازم است شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی در اسرع وقت نسبت به تأیید و یا ویرایش قراردادها اقدام کنند تا در اختیار اولیای دانش‌آموز قرار گیرد و خللی در پرداخت حقوق رانندگان سرویس مدارس ایجاد نشود.

پرورش افزود: اولیای دانش‌آموزان پس از مشاهده قرارداد می‌توانند از هزینه سرویس خود مطلع شوند و اقدام به پرداخت کنند، همچنین در حساب کاربری دانش‌آموزان امکان اعتراض به قرارداد فراهم شده است و خانواده‌ها می‌توانند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند.