فارس نقش الگویی در صنعت گردشگری ایفا کند/ استان فارس از نظر جذب سرمایه‌گذاری استان هفتم کشور است
فارس نقش الگویی در صنعت گردشگری ایفا کند/ استان فارس از نظر جذب سرمایه‌گذاری استان هفتم کشور است
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استان فارس باید یک نقش پیش‌رو و الگویی در صنعت گردشگری ایفا کند.

به گزارش آرمانشهر فارس، علی‌اصغر شالبافیان در آئین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی فارس گفت: مشارکت‌کنندگان نمایشگاه گردشگری نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته اند؛ این نمایشگاه هم دارای مخاطب و میهمانان بین‌المللی است و در زمینه توسعه محصولات جدید گردشگری به ویژه گردشگری سلامت به خوبی در آن کار شده است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: همدلی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی در استان فارس مشهود است و  نه تنها بخش دولتی و خصوصی حاضر به شرکت در برنامه‌های گردشگری هستند بلکه بسیاری از تأثیرگذاران کشور و رؤسای تشکل‌های ملی به این استان آمدند و برای این نمایشگاه تلاش کرده‌اند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: استان فارس باید یک نقش پیش‌رو و الگویی در صنعت گردشگری ایفا کند.

وی از اجرای ۱۸۷‌ پروژه گردشگری در حال ساخت استان فارس خبر داد و گفت: استان فارس از نظر جذب سرمایه‌گذاری استان هفتم کشور است؛ ضمن اینکه حجم پروژه‌های در حال ساخت در مرکز استان بسیار مطلوب است.

او اظهار داشت: در سفر ریاست جمهوری یکی از مطالبات فعالان حوزه گردشگری، تخصیص تسهیلات برای بازسازی مراکز اقامتی بود که با پیگیری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استاندار مقرر شد که این تخصیص اعتبار محقق شود.

  • نویسنده : مریم شمالیان