عملیات ضربتی کف‌سازی محوطه مسجد امام حسین (ع) قراملک به اتمام رسید
عملیات ضربتی کف‌سازی محوطه مسجد امام حسین (ع) قراملک به اتمام رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از اتمام عملیات ضربتی کف‌سازی و مناسب‌سازی محوطه مسجد امام حسین (ع) قراملک در عرض ۱۰ روز خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای احیای بافت تاریخی و فرهنگی قراملک، اجرای پروژه‌های انسان‌محور و ارتقای کیفیت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از اتمام عملیات ضربتی کف‌سازی و مناسب‌سازی محوطه مسجد امام حسین (ع) قراملک در عرض ۱۰ روز خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای احیای بافت تاریخی و فرهنگی قراملک، اجرای پروژه‌های انسان‌محور و ارتقای کیفیت معابر به منظور تحول چهره شهری در راستای زیباسازی محلات، عملیات کف‌سازی و مناسب‌سازی محوطه مسجد امام حسین (ع) قراملک توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز اجرا و به اتمام رسید.

وی افزود: این پروژه به دلیل واقع شدن در بافت قدیمی و تاریخی کلان‌شهر تبریز برای مدیریت شهری حائز اهمیت است که در این راستا، برای احداث این سنگ‌فرش از عناصر مختلف تاریخی از جمله رنگ‌بندی متفاوت و طراحی ویژه استفاده شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اذعان کرد: عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و زیباسازی با سنگ فرش در این مسیر به طول ۳۰۰ مترمربع توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه در عرض ۱۰ روز به اتمام رسید.

وی با اشاره به وضعیت جوی هوا تصریح کرد: این پروژه در کمتر از دو هفته در اختیار شهروندان فهیم منطقه تاریخی و فرهنگی قراملک توسط عوامل شهرداری منطقه ۶ تبریز گذاشته شد.