تسهیل فرایندها برای جذب سرمایه‌های سرگردان در اهواز
تسهیل فرایندها برای جذب سرمایه‌های سرگردان در اهواز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، صادق کهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: دومین کمیته فنی و بازرگانی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با هدف بررسی پروژه‌های پارک حجاب، مجتمع‌های تجاری و مسکونی مهر شهر تشکیل و وضعیت آن‌ها بررسی شد. وی افزود: ایجاد انگیزه و تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

صادق کهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: دومین کمیته فنی و بازرگانی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با هدف بررسی پروژه‌های پارک حجاب، مجتمع‌های تجاری و مسکونی مهر شهر تشکیل و وضعیت آن‌ها بررسی شد.

وی افزود: ایجاد انگیزه و تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری سبب جذب سرمایه و بالا رفتن سطح مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های مشارکت مدنی (انبوه‌سازی مسکن) خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه رفع موانع سرمایه‌گذاری، تسهیل قوانین و مقررات بر امر جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی تأثیر زیادی دارد، خاطرنشان کرد: شناخت شیوه‌های نوین و جدید سرمایه‌گذاری هم‌زمان با آن بررسی تجارب موفق دیگر کلان‌شهرها تأثیر زیادی در پیشرفت روند جذب سرمایه‌های سرگردان دارد.

کهوازی تصریح کرد: توسعه امکانات شهر، ایجاد زیرساخت، گسترش بستر مناسب و قانونمند، سبب حضور فعال بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف و پیشرفت پروژه‌های شهری می‌شود که ایجاد اشتغال‌زایی و رسیدن به درآمدهای پایدار را در پی دارد.