عملیات اجرایی احداث فاز دوم پروژه پارک‌رود آغاز شد
عملیات اجرایی احداث فاز دوم پروژه پارک‌رود آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در مراسم کلنگ‌زنی فاز دوم پروژه پارک‌رود که با حضور مدیران شهری و مدیران دستگاه قضا برگزار شد بر احیایِ حاشیه رودخانه کرج برای استفاده شهروندان تاکید شد.   خرداد ماه امسال در فاز نخست، یک و نیم کیلومتر از اراضی آزادسازی شده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در مراسم کلنگ‌زنی فاز دوم پروژه پارک‌رود که با حضور مدیران شهری و مدیران دستگاه قضا برگزار شد بر احیایِ حاشیه رودخانه کرج برای استفاده شهروندان تاکید شد.  

خرداد ماه امسال در فاز نخست، یک و نیم کیلومتر از اراضی آزادسازی شده حاشیه رودخانه کرج با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان به پارک‌رود و مکان گردشگری تبدیل شد.  

شهردار کرج با اشاره به اینکه این حق طبیعی مردم عزیز است که از حاشیه رودخانه کرج بهره‌مند باشند، اظهار داشت: تلاش مجموعه شورا و شهرداری بالا بردن سطح رفاه شهروندان با بهره‌مندی از فضاهای طبیعی موجود مثل حاشیه رودخانه کرج است.  

مهرداد کیانی بیان کرد: با تلاش دستگاه قضا و آزادسازی اراضی حاشیه رودخانه کرج و تبدیل آن به تفرجگاه عمومی، امروز شهروندان می‌توانند سهم بیشتری از طبیعتِ زیبای جاده چالوس داشته باشند.  

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته فضایی در خور شهروندان و با امکانات مناسب آماده‌سازی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه در فاز نخست یک و نیم کیلومتر از اراضی آزادشده در اختیار شهروندان قرار گرفت، گفت: فاز نخست با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان احداث و به بهره‌برداری رسید.

منتشر شده در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲