عملکرد پل‌های عابرپیاده مکانیزه اصفهان با یک سامانه نظارت می‌شود
عملکرد پل‌های عابرپیاده مکانیزه اصفهان با یک سامانه نظارت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین المان‌های شهری که برای دسترسی شهروندان به طرفین خیابان‌ها و بزرگراه‌ها تأثیرگذار خواهد بود، پل‌های عابرپیاده مکانیزه است؛ گاهی وجود مشکل در نحوه ارائه خدمت این پل‌ها، موجب آزرده‌خاطر شدن شهروندان شده است. مدیریت تعمیرات و نگهداری معاونت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین المان‌های شهری که برای دسترسی شهروندان به طرفین خیابان‌ها و بزرگراه‌ها تأثیرگذار خواهد بود، پل‌های عابرپیاده مکانیزه است؛ گاهی وجود مشکل در نحوه ارائه خدمت این پل‌ها، موجب آزرده‌خاطر شدن شهروندان شده است.

مدیریت تعمیرات و نگهداری معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان در زمینه پل‌های عابرپیاده مکانیزه، سامانه‌ای را برای نظارت بر عملکرد آن راه‌اندازی کرده است.

سامانه نظارت بر عملکرد پل‌های عابرپیاده مکانیزه شهر اصفهان توسط مدیریت نت معاونت عمران شهری و با همکاری شرکت مهندسی نیک‌اندیش شهرداری اصفهان راه‌اندازی شده است.

اورهال پل‌های مکانیزه شهر اصفهان در حال انجام است

فرهاد گلی، مدیرعامل شرکت مهندسی نیک اندیش شهرداری اصفهان اظهار کرد: این شرکت وظیفه نگهداری و تعمیرات پل‌های مکانیزه را از طرف شهرداری اصفهان بر عهده دارد و با توجه به راه‌اندازی سامانه نظارت بر عملکرد پل‌های عابرپیاده مکانیزه شهر، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۴۰۱۳۴۱ هرگونه مشکل این پل‌ها را به اطلاع این شرکت برسانند تا خدمت‌رسانی به شهروندان دچار وقفه زیادی نشود.

عملکرد پل‌های عابرپیاده مکانیزه اصفهان با یک سامانه نظارت می‌شود

وی افزود: شرکت مهندسی نیک اندیش به‌عنوان بازوی اجرایی، در حال اورهال پل‌های مکانیزه است و امیدواریم مشکلات این پل‌ها به حداقل برسد تا شهروندان با ایمنی بیشتری از این پل‌ها عبور کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی نیک اندیش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال تلاش برای هماهنگی هستیم تا ابزارهای مختلف اطلاع‌رسانی از جمله اپلیکیشن را در اختیار شهروندان قرار دهیم و در صورتی که شهروندان ایده‌ای در رابطه با بهبود وضعیت پل‌های مکانیزه داشتند، می‌توانند با این شرکت در میان بگذارند تا به‌صورت مستقیم اقدامات لازم توسط شرکت اقدام شود.

وی با اشاره به نحوه ارسال گزارش خرابی پل‌های عابرپیاده مکانیزه گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه وضعیت نامناسب خدمت‌رسانی پل عابرپیاده مکانیزه، کد مشکل مورد نظر را به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۴۰۱۳۴۱ ارسال کنند تا پس از بررسی توسط کارشناسان، رفع آن در دستور کار قرار گیرد.