تمهیدات مجموعه اتوبوسرانی تبریز برای روزهای بارانی و فصل سرما
تمهیدات مجموعه اتوبوسرانی تبریز برای روزهای بارانی و فصل سرما

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از پیش بینی و تمهیدات لازم برای خدمات دهی مناسب ناوگان این شرکت و تسهیل تردد شهروندان با اتوبوس در روزهای بارانی و فصل سرما خبر داد. به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با بیان اینکه به طور معمول با شروع فصول […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از پیش بینی و تمهیدات لازم برای خدمات دهی مناسب ناوگان این شرکت و تسهیل تردد شهروندان با اتوبوس در روزهای بارانی و فصل سرما خبر داد.

به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با بیان اینکه به طور معمول با شروع فصول بارندگی و برودت هوا ترافیک نیز افزایش می یابد گفت: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و برای آمادگی جهت  مواجهه با بارش‌های فصلی و برودت هوا، ضمن بازدید فنی کلیه اتوبوس‌ها و انجام تست‌های مخصوص فصل سرما به صورت ویژه، نسبت به رفع نقص فنی احتمالی اتوبوس‌های دارای مشکل نیز اقدام می گردد.

وی اظهار کرد: با تمهیدات لازم ضدیخ مورد نیاز برای اتوبوسها تامین شده و طی روزهای آینده اقدامات لازم جهت شارژ اتوبوسها انجام خواهد شد.

عباس نژاد ادامه داد: تعمیرات و کنترل سیستم گرمایشی اتوبوس ها، پیگیری اصلاح معایب آسفالت معابر اصلی و مسیر تندرو، سرویس کارواش و روشویی و توشویی اتوبوس ها پس از بارندگی، کنترل کمی و کیفی مایع ضد یخ ناوگان، تعمیرات و نگهداری برف پاک کن اتوبوس ها، کنترل برق و باتری، بررسی و تعمیرات سیستم روشنایی داخل و بیرون اتوبوس ها و اورهال جایگاه های سوخت از دیگر اقداماتی است که در این ایام انجام می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود:  برای پیشگیری از سوانح رانندگی در زمان بارش برف و لغزندگی معابر هماهنگی لازم با شهرداری های مناطق در خصوص محلول پاشی صورت گرفته است.

عباس نژاد با بیان این مطلب که در برخی از ساعات روز، افزایش ترافیک در معابر و تقاطع ها، زمانبندی حرکت اتوبوس ها و خدمات رسانی ناوگان این شرکت را دچار اختلال می کند، خاطر نشان کرد: ناوگان این شرکت تحت هر شرایطی در خدمت شهروندان است و با تمام توان تلاش می کنیم  وقفه ای در خدمات رسانی به مسافران ایجاد نشود.