صدور مجوز فعالیت خیریه دانش‌آموزی برای تمام مدارس
صدور مجوز فعالیت خیریه دانش‌آموزی برای تمام مدارس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم  نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها  در این منطقه نوید داد که مجوز فعالیت خیریه دانش آموزی به زودی برای تمام مدارس صادر می‌شود. وی با اشاره به اجرای عدالت آموزشی برای همه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم  نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها  در این منطقه نوید داد که مجوز فعالیت خیریه دانش آموزی به زودی برای تمام مدارس صادر می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عدالت آموزشی برای همه دانش آموزان افزود: تا کنون در سه استان زنجان، اردبیل و خراسان رضوی با همکاری کمیته امداد و سازمان دانش آموزی مجوز نیکوکاری دانش آموزی ایجاد شده است و این تشکل دانش آموزی و مردمی است و به صورت بازوی حمایتی از دانش آموزان کم برخوردار حمایت می‌کند.

در ادامه این مراسم سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در جشن عاطفه ها این منطقه نیز بیش از ۱۰۰۰ بسته کوله پشتی و بسته معیشتی حمایتی با مشارکت خیرین جمع آوری و به دانش آموزان کم برخوردار در این روز اهدا شد.

وی جشن عاطفه ها را بارزترین نماد همدلی میان دانش آموزان برشمرد و گفت: سعی ما این است که هیچ دانش آموزی به دلیل محرومیت از درس و تحصیل عقب نماند.

همچنین حبیب الله آسوده معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی نیز در این مراسم گفت: تاکنون میزان جذب مشارکت‌ها و کمک‌های خیران در مقایسه با سال گذشته با افزایش ۲۵ درصدی همراه بوده است.

وی افزود: در مراسم اربعین ۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی در مرزهای کشور جمع آوری شده و این مبلغ به اضافه ۵ میلیارد تومان کمک کمیته امداد تبدیل به لوازم التحریر شده و میان دانش آموزان کم برخوردار توزیع می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی یادآور شد: خیرین می‌توانند مشارکت‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ واریز و یا از طریق کد دستوری #۱۲* یا #۸۸۷۷* پرداخت کنند.

لازم به ذکر است در پایان جشن عاطفه ها که در مدرسه عاصمی منطقه ۹ برگزار شد؛ دانش آموزان هدایای خود را به صندوق های کمیته امداد امام خمینی تحویل دادند.

انتهای پیام/