آغاز نوسازی فاز جدید کانال «ایلی‌سو» به طول ۵۰۰ متر
آغاز نوسازی فاز جدید کانال «ایلی‌سو» به طول ۵۰۰ متر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عملیات نوسازی قسمت دیگری از کانال «ایلی‌سو» با تخریب دال‎های بتنی فرسوده در رفیوژ وسط بلوار آزادی، از میدان ابوریحان تا مقابل ساختمان‌های سنگی، به طول ۵۰۰ متر توسط شهرداری منطقه ۳ آغاز شد. به گزارش شهریار، عملیات نوسازی قسمت دیگری از کانال هدایت آبهای سطحی «ایلی‌سو» در سطح حوزه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عملیات نوسازی قسمت دیگری از کانال «ایلی‌سو» با تخریب دال‎های بتنی فرسوده در رفیوژ وسط بلوار آزادی، از میدان ابوریحان تا مقابل ساختمان‌های سنگی، به طول ۵۰۰ متر توسط شهرداری منطقه ۳ آغاز شد.

به گزارش شهریار، عملیات نوسازی قسمت دیگری از کانال هدایت آبهای سطحی «ایلی‌سو» در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه، شروع شد.

در این عملیات ابتدا کف‌پوش‌های بتنی موجود مسیر بالای کانال در رفیوژ وسط بلوار آزادی از میدان ابوریحان تا مقابل ساختمان‌های سنگی، جمع‌آوری و بعد از آن خاکبرداری روی کانال انجام گرفت و عملیات تخریب دال‌های بتنی فرسوده روی کانال با دستگاه تخریب بتن – پیکور-  از ۳ روز گذشته آغاز شد.

دال‌های بتنی کانال در این محدوده به طول ۵۰۰ متر تخریب خواهد شد و بعد از اجرای عملیات‌های ترمیم دیواره و کف کانال، این کانال سرپوشیده هدایت آبهای سطحی، با دال‌های جدید دال‌گذاری خواهد شد.