شهردار شیراز مشاوران خود را از میان افراد دارای تجربه کافی در حوزه مدیریت شهری انتخاب کند
شهردار شیراز مشاوران خود را از میان افراد دارای تجربه کافی در حوزه مدیریت شهری انتخاب کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، مهدی طاهری عصر امروز _‌_یکشنبه یکم بهمن_ در یکصد و چهل و چهارمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، مهدی طاهری عصر امروز _‌_یکشنبه یکم بهمن_ در یکصد و چهل و چهارمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان شاخص‌های کاندیدای اصلح برای مجلس شورای اسلامی، خطاب به ملت ایران فرمودند وعده‌های غیرعملی دادن، وعده‌های بزرگ دادن، اینها ملاک نیست؛ باید مردم توجه کنند؛ گاهی علامت منفی است و ایشان در جای دیگری فرمودند مبادا کسانی به مجلس بروند که گیرنده آنها منتظر فرستنده قوی آمریکا و غرب باشد و هر چه آنها بگویند، اینها به زبان دیگر در داخل مملکت تکرار کنند.

وی افزود: باید رأی خود را به کسانی معطوف کنیم که دین و اخلاق را مد نظر قرار داده و احساس مسئولیتی عمیق از ورود به قوه مقننه دارند و به کسانی که مرزبندی خود با دشمن را روشن کرده‌اند، به آنها که مصالح کلی نظام را به مصالح منطقه‌ای ترجیح دهند و به آنها که اهل صبر و بصیرت‌اند، فساد ستیزند و اهل ساده زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری دارند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: به جوانان انقلابی اهل رسانه و بسیج فجازی پیشنهاد دارم تا سامانه‌ای را راه اندازی کنند تا هر کاندیدا تمامی وعده‌هایش را چونان سندی در آن ثبت و ضبط کند و همواره در دسترس موکلین اش باشد.

وی افزود: این توصیه را به برادران و خواهران که کاندیدای ورود به مجلس هستند دارم که اگر به قدرت صندلی‌های مجلس می‌اندیشید که سخت در اشتباهید. زیرا در حقیقت آن کرسی چیزی جز جایگاه زحمت، مجاهدت، نوکری و خدمت به مردم نیست. لذا استدعا دارم مایلان به قدرت، دست از این گناه کبیره بردارند و خود و مردم نجیب را از هم اکنون از شر تفکر شیطانی تان آزاد کنید.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: فضای مدیریتی امروز شیراز، آلوده به مباحثاتی است که بیش از حد سیاست زده است، آلودگی از جنسی که دخلی به اصولگرا و اصلاح طلب ندارد و گویی برخی دعواها، حیدری نعمتی شده‌اند، توان‌های منفردِ ارزشمندی که میل به اجماع ندارند.

به گفته طاهری معتقدم برای وقوع آن اجماع طیبه و آرمانی انقلاب اسلامی، «توبه سیاسی» اولین گام جهاد در این مسیر پر بهجت است.

طاهری خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری هماهنگی میان افکار، عقاید و شعارها با کارکرد و عمل افراد در جامعه را یکی از مصادیق مهم اصلاح ذات البین و نظم دانسته و فرمودند اگر در جامعه‌ای رفتارها و عملکردها بر اساس مبانی فکری و عقیدتی جامعه شکل نگیرد، موجب ایجاد نفاق عمومی در جامعه خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: در باب صدور احکام مشاوران شهردار شیراز، تاکید دارم تا مشاوران خود را از بین افرادی انتخاب کنند که هم صاحب دانش وافی و البته بالاتر از سطح کارکنان هم حرفه خود در شهرداری بوده و هم دارای تجربه کافی در حوزه‌های مطلوب نظر در مدیریت شهری باشند. از طرف دیگر و به منظور حفظ شأن و جایگاه نظارتی اعضا شورا، شایسته‌تر این است که از صدور احکام مشاوره برای اعضا شورا و یا افرادی که نسبت فامیلی با اعضای محترم شورا دارند، خودداری شود.