شهردار اصفهان: قابلیت‌های «اصپاک» افزایش پیدا می‌کند
شهردار اصفهان: قابلیت‌های «اصپاک» افزایش پیدا می‌کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» با اشاره به اجرای طرح «اصپاک» اظهار کرد: یکی از اقدامات جدید مدیریت شهری در حوزه محیط زیست، راه‌اندازی سامانه اصپاک برای جمع‌آوری پسماندهای خشک از درِ منازل شهروندان است. وی با بیان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» با اشاره به اجرای طرح «اصپاک» اظهار کرد: یکی از اقدامات جدید مدیریت شهری در حوزه محیط زیست، راه‌اندازی سامانه اصپاک برای جمع‌آوری پسماندهای خشک از درِ منازل شهروندان است.

وی با بیان اینکه بر اساس این طرح، خانواده‌هایی که پسماند خشک دارند، در گام اول از طریق سامانه اصپاک درخواست و زمان تحویل پسماندهای خشک را تعیین می‌کنند، افزود: شهروندان در ازای تحویل ۲۵ کیلو پسماند خشک می‌توانند منزل خود را تا مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بیمه آتش‌سوزی کنند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: قابلیت‌های اصپاک در آینده از جمع‌آوری پسماندهای خشک به جمع‌آوری پسماندهای تر افزایش پیدا خواهد کرد، همچنین بسته تشویقی جدید آن، غیر از بیمه به‌تدریج معرفی می‌شود.

وی گفت: شهروندان با مراجعه به سامانه «اصفهان من» به آدرس app.isfahan.ir یا وب‌گاه اصپاک به نشانی isfpak.com می‌توانند از این خدمت جدید بهره‌مند شوند.