تقدیر امانی از شهرداری تهران به منظور افتتاح بزرگراه نیمه تمام «شهید بروجردی»
تقدیر امانی از شهرداری تهران به منظور افتتاح بزرگراه نیمه تمام «شهید بروجردی»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکل اساسی مردم تهران به ویژه در نیمه دوم سال تحت عنوان ترافیک، اظهار کرد: خوشبختانه آثار و چشم انداز تصمیمات در این حوزه شاهد خواهیم بود و شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکل اساسی مردم تهران به ویژه در نیمه دوم سال تحت عنوان ترافیک، اظهار کرد: خوشبختانه آثار و چشم انداز تصمیمات در این حوزه شاهد خواهیم بود و شهرداری اقدامات خوبی را برنامه ریزی کرده و جا دارد برای افتتاح پروژه نیمه تمام شهید بروجردی که به کاهش ترافیک کمک می کند، تقدیر کنم.

وی با بیان اینکه شهردار و معاون و حمل و نقل چند بار در شورا حاضر شدند و در مورد وضعیت حمل و نقل گزارش دادند، یادآور شد: به نظر می رسد ترافیک شهر تهران مورد غفلت قرار گرفته است.

امانی با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان به رفع مشکل ترافیک تهران، تصریح کرد: بنابر فرمایشات معظم له، رفع مشکلات ترافیک راهکار علمی دارد؛ دو سال از این سخنان گذشته و مسئولیت ترافیک نیز با شهرداری است. باید از عالمان این حوزه دعوت شود تا راهکاری برای آن بیاندیشیم. می خواهیم بدانیم که امروز باید چه گزارشی به مقام معظم رهبری ارائه دهیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل، شناورسازی ساعت کاری، طرح ترافیک و مواردی از این قبیل چه تأثیری بر کاهش ترافیک داشته است، یادآور شد: مسئولین استانداری و فرمانداری گفتند که تا پایان مهرماه هیچ نمایشگاهی را برگزار نخواهیم کرد اما برگزار شد؛ این در حالیست که شهرداری در سطح شهر برای نمایشگاه ها تبلیغ می کند. این نشان می دهد که اینها برای مصوبات خود هم ارزش قائل نیستند.

وی افزود: شورای حل اختلاف موضوع انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب را رد کرد؛ اما استانداری که اعلام کرد نمایشگاه برگزار نمی کند چطور 6 نمایشگاه در طول یک سال  برنامه ریزی کرده است؟

امانی با بیان اینکه موتورسیکلت ها در شهر رها هستند، گفت: هیچ همکاری از سوی شهرداری تهران برای ساماندهی وانت بارها وجود ندارد؛ به شهرداری تهران تذکر می دهم که ترافیک را تحت تأثیر دیگر موارد قرار ندهد و در اولین جلسه شورا معاون حمل و نقل و ترافیک به شورا دعوت شود تا گزارشی در مورد وضعیت ترافیک تهران ارائه دهد.

عضو شورای شهر تهران با اعلام اینکه در نقاطی با حضور دو مأمور پلیس مشکل ترافیک رفع می شود، تأکید کرد: در برخی نقاط می بینیم که هیچ نیروی پلیس در محل حضور ندارد و ما در مورد این موضوع تذکر دادیم.

انتهای پیام/