‍ شهرداری منطقه ۱۵ به عنوان معین استان یزد انتخاب شد 
‍ شهرداری منطقه ۱۵ به عنوان معین استان یزد انتخاب شد 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، طوبی براتی رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۱۵ گفت: با توجه به دستورالعمل جدید استان‌های معین، شهرداری منطقه ۱۵ معین استان یزد انتخاب شد. این جلسه با هدف هم اندیشی و ایجاد شرایط همکاری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، طوبی براتی رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۱۵ گفت: با توجه به دستورالعمل جدید استان‌های معین، شهرداری منطقه ۱۵ معین استان یزد انتخاب شد. این جلسه با هدف هم اندیشی و ایجاد شرایط همکاری و تبادل اطلاعات میان دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان دخیل در زمان بحران در استان یزد به صورت آنلاین با حضور اعضاء عمومی و تخصصی متناظر برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: در این جلسه ضمن آشنایی استان‌ها با یکدیگر و اطلاعات مکانی شهرداری منطقه ۱۵ و استان یزد مقرر شد، نهادها و سازمان‌های امدادی و خدمات رسان متناظر اطلاعات تکمیلی و بروز شده خود را در جلسات بعدی در اختیار یکدیگر قرار دهند.

گفتنی است؛ در این جلسه شهرداران نواحی منطقه، رئیس اداره بحران منطقه، مسئولین ادارات آب و برق و گاز و آتش نشانی و همچنین جمعیت هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور ناجا، یگان حفاظت و نیروی انتظامی شهرداری منطقه ۱۵ و مسئولین متناظر استان یزد حضور داشتند.

انتهای پیام/