شایعات تمدید نشدن ماموریت اداری شهردار ارومیه خلاف واقع است
شایعات تمدید نشدن ماموریت اداری شهردار ارومیه خلاف واقع است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مصطفی‌زاده امروز _شنبه بیست‌ودوم مهرماه_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ارومیه را در سال ۱۴۰۲ کارگاه عمران و سازندگی نام‌گذاری کرده‌ایم و آسفالت‌ریزی گسترده، احداث پارک و جدول‌گذاری را انجام می‌دهیم. وی افزود: پروژه دوربرگردان المهدی یک هفته بعد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مصطفی‌زاده امروز _شنبه بیست‌ودوم مهرماه_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ارومیه را در سال ۱۴۰۲ کارگاه عمران و سازندگی نام‌گذاری کرده‌ایم و آسفالت‌ریزی گسترده، احداث پارک و جدول‌گذاری را انجام می‌دهیم.

وی افزود: پروژه دوربرگردان المهدی یک هفته بعد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و دلیل تأخیر ۱.۵ ماهه در افتتاح آن، عبور فیبرنوری و وجود شبکه فاضلاب بود.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به پروژه زیرگذر شورا-شهید بهشتی خاطرنشان کرد: طی شش ماه کاری، این پروژه را تحویل خواهیم داد، اما زمان افتتاح آن به شرایط آب و هوایی بستگی دارد.

مصطفی‌زاده اضافه کرد: زیرگذر امام علی (ع) برای آغاز عملیات عمرانی و انتخاب پیمانکار به سامانه ستاد ارجاع شده است و به‌زودی اقدامات آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: چهارراه مخابرات نقطه ترافیکی ناراحت‌کننده برای شهروندان است و با یک شرکت دولتی در حال رایزنی هستیم که اقداماتی را در این چهارراه آغاز کنیم.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه نیز با اشاره به قیمت‌گذاری ارزش منطقه‌ای معاملاتی که به‌تازگی خبرساز شده بود، تصریح کرد: امور مالیاتی ضرایب را ۱۰ برابر کرده است، شورای اسلامی شهر نیز به موضوع ورود کرده و ضرایب را کاهش داده است و مصوبه‌ای را در این راستا تصویب کرد.

مصطفی‌زاده گفت: مبالغ از شهروندانی که هزینه‌های نامتعارف و بالایی دریافت شده بود، با اصلاح هزینه‌ها عودت داده می‌شود و مصوبه قبلی را لغو کرده‌ایم.

وی با اشاره به نشر شایعات از سوی برخی افراد مبنی بر اتمام مأموریت شهردار ارومیه و تأیید نشدن آن از سوی مقامات مربوطه تأکید کرد: شهردار ارومیه را شورای اسلامی شهر در چهارچوب قانون انتخاب و وزیر کشور منصوب کرده است و تا پایان دوره به خدمت خود ادامه خواهد داد.