آغاز نخستین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۱
آغاز نخستین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، نخستین قرار خدمت از دور آخر قرارهای خدمت شهرداری تبریز با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان ستادی شهردار و مدیران منطقه ۱ آغاز شد. به گزارش شهریار، نخستین قرار خدمت از پنجمین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز با شیوه ای متفاوت از چهار دور پیشین با حضور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

نخستین قرار خدمت از دور آخر قرارهای خدمت شهرداری تبریز با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان ستادی شهردار و مدیران منطقه ۱ آغاز شد.

به گزارش شهریار، نخستین قرار خدمت از پنجمین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز با شیوه ای متفاوت از چهار دور پیشین با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و معاونان و مدیران وی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران منطقه ۱ در این منطقه برگزار می‌شود.

دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با محوریت بررسی مصوبات چهار دور قبلی و بررسی وضعیت نواحی مناطق و رفع موانع موجود در خصوص ناحیه محوری برگزار می‌شود.

ارائه گزارش عملکرد شهرداران نواحی مناطق در دور پنجم قرارهای خدمت از دیگر ویژگی های آخرین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز به شمار می رود.

بررسی تمامی مصوبات اجرا شده قرارهای خدمت شهرداری تبریز در چهار دور قبلی، بررسی مشکلات برطرف نشده شهروندان در ملاقات‌های مردمی چهار دور قبلی و همچنین مصوباتی که به هر دلیلی اجرایی نشده‌اند، از آیتم‌های ویژه پنجمین دور از قرارهای خدمت شهرداری تبریز در مناطق است.

همچنین بازدید از پروژه‌های عمرانی جهت تسهیل در اتمام پروژه‌ها و رفع مشکلات احتمالی در خصوص پیشرفت فیزیکی آنها و نیز ملاقات مردمی از دیگر آیتم‌های پنجمین دور از قرارهای خدمت شهرداری تبریز در مناطق است.

پیش از این، ۴۰ جلسه طی برگزاری چهار دوره قرار خدمت در شهرداری تبریز با هدف احصاء مشکلات و بررسی موانع و مشکلات موجود در مناطق دهگانه برپا شده است.

بازدید از پروژه‌های عمرانی، ملاقات عمومی، جلسه معاونین، مدیران و شهردار منطقه، ملاقات با نخبگان منطقه، ملاقات با مسئولان نواحی بسیج و معتمدین منطقه از جمله اقدامات نخستین دور قرار خدمت شهرداری تبریز بود.

دور دوم قرارهای خدمت شهرداری نیز با محوریت محلات چالش برانگیز برگزار شد و همچنین پیگیری مصوبات دور نخست از رویکردهای این دور به شمار می رفت.

در سومین دور از قرارهای خدمت شهرداری تبریز رویکرد مجموعه مدیریت شهری بهره گیری از توان رسانه های محلی و احصاء مشکلات هر منطقه توسط اصحاب رسانه بود. همچنین بازدید از پروژه های عمرانی، ملاقات های مردمی و… از دیگر بخش های این دور بود.

مهمترین ویژگی چهارمین دور قرارهای خدمت نیز با هدف قرار دادن بازدید از چند مدرسه سطح هر منطقه و احصاء مشکلات و برطرف کردن مسائل مدارس همچون تامین وسایل ورزشی، ارائه خدماتی همچون آسفالت ریزی، ایجاد فضای سبز و… بود.