سهم مراکز علمی اصفهان باید از سبد دانشجویان خارجی افزایش پیدا کند
سهم مراکز علمی اصفهان باید از سبد دانشجویان خارجی افزایش پیدا کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام نجفی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در ششمین نشست مشترک مدیریت شهری با دانشگاهیان، تحت عنوان شهرگاه با موضوع «فرهنگ و رسانه» که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: همکاری مشترک بین مدیریت شهری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام نجفی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در ششمین نشست مشترک مدیریت شهری با دانشگاهیان، تحت عنوان شهرگاه با موضوع «فرهنگ و رسانه» که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: همکاری مشترک بین مدیریت شهری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با سابقه است و امروز نیز آماده هرگونه همکاری علمی و اجرایی با مدیریت شهری در هر زمینه هستیم.

وی افزود: اصالت این دانشگاه با ۳۲ هزار دانشجو در همه مقاطع تحصیلی این است که بتواند در مسیر دغدغه‌مندی با مدیریت شهری همکاری کند و علاقه‌مند است برای حل مشکلات در زمینه‌های مختلف همچون فرهنگ، رسانه، هوش مصنوعی و آب همکاری مشترک داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در بحث فنی مهندسی، معماری، حقوقی، کشاورزی، رسانه و فرهنگ فعال است و پتانسیل خوبی در زمینه همکاری علمی با ارگان‌ها، به‌ویژه مدیریت شهری دارد، اگرچه این میزان ارتباط و هماهنگی هنوز در نقطه مطلوب ما نیست.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بزرگترین دانشگاه بین‌المللی کشور به لحاظ تحصیل تعداد دانشجویان بین‌المللی است، البته حق اصفهان این است که دانشگاه‌های استان مملو از دانشجویان خارجی باشد.

نجفی خاطرنشان کرد: ما ظرفیت‌های همکاری در عرصه‌های مختلف، حتی پذیرش دانشجو از شهرهای خواهرخوانده شهر اصفهان را داریم، بر این اساس درخواست ما برقراری ارتباط علمی بین دانشگاه‌های اصفهان و شهرهای خواهرخوانده با محوریت مدیریت شهری است.

وی تاکید کرد: موضوع آب و محیط زیست از دیگر موضوعاتی قابل همکاری مشترک بین اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و مدیریت شهری است، امروز موضوع آب و زاینده‌رود در دنیا مطرح است، اما متأسفانه در عرصه فرهنگ و ارتباطات ضعیف عمل کرده‌ایم و خود را به یک رودخانه فصلی عادت داده‌ایم.