سایت “تبریز شهر دوستدار کودک” رونمایی شد
سایت “تبریز شهر دوستدار کودک” رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در پانزدهمین جلسه شورای اجرایی شهر دوستدار کودک از سایت اختصاصی «تبریز شهر دوستدار کودک» رونمایی شد. به گزارش شهریار، پانزدهمین جلسه شورای اجرایی شهر دوستدار کودک به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان آذربایجان شرقی و با حضور شهردار تبریز، نماینده شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار، مدیرکل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در پانزدهمین جلسه شورای اجرایی شهر دوستدار کودک از سایت اختصاصی «تبریز شهر دوستدار کودک» رونمایی شد.

به گزارش شهریار، پانزدهمین جلسه شورای اجرایی شهر دوستدار کودک به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان آذربایجان شرقی و با حضور شهردار تبریز، نماینده شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، رئیس کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و نماینده های سازمان فرهنگی هنری شهرداری، آموزش و پرورش، بهزیستی، سازمان همیاری مهدهای کودک و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه کودک برگزار شد.

در این نشست معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با اشاره به راه اندازی سایت اختصاصی «تبریز، شهر دوستدار کودک» گفت: یکی از دغدغه های جلسات شورای اجرایی شهر دوستدار کودک در سال ۱۴۰۱ ایجاد سایت اختصاصی شهر دوستدار کودک بود که خوشبختانه با تلاش و همت همکاران معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری راه اندازی شد.

وی افزود: در این سایت خدمات مختلفی از جمله: اخبار و گزارش عملکردهای صورت گرفته در حوزه کودکان، معرفی سمن های فعال در حوزه کودک، کتابخانه دیجیتال با محتوای تخصصی کودک شامل انواع مقالات و کتابچه ها و… ارائه می‌شود.

عزتی خاطر نشان کرد: این سایت هم اکنون به آدرس www.cfc.tabriz.ir در دسترس عموم قرار دارد و به زودی امکانات جدیدتری نیز به آن افزوده خواهد شد.

در پایان این جلسه شهردار تبریز با اهدای لوح تقدیر از دست‌اندرکاران راه اندازی این سایت قدردانی کرد.