تدوین برنامه سوم راهبردی عملیاتی شهرداری قم
تدوین برنامه سوم راهبردی عملیاتی شهرداری قم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید محمدرضاخانی امروز – یکشنبه سوم دی- در جلسه هم‌اندیشی و نشست ائمه جماعات مساجد منتخب استان با دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، با بیان اینکه مدیریت شهری بیش از ۳۷۰ خدمت و مأموریت در حوزه‌های مختلف دارد، اظهار داشت: این فعالیت‌ها با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید محمدرضاخانی امروز – یکشنبه سوم دی- در جلسه هم‌اندیشی و نشست ائمه جماعات مساجد منتخب استان با دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، با بیان اینکه مدیریت شهری بیش از ۳۷۰ خدمت و مأموریت در حوزه‌های مختلف دارد، اظهار داشت: این فعالیت‌ها با ۲ هزار و ۸۰۰ نیروی عملیاتی و ستادی و حدود ۳ هزار نیروی پاکبان و باغبان صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری قم تا پیش از سال ۹۴ بدون برنامه راهبردی بود، افزود: در سال ۱۳۹۴، برنامه جامع، راهبردی و نقشه راه شهر قم تدوین شد و تدوین این برنامه با همکاری مجموعه‌ها و ذی‌نفعان مختلف در شهر صورت گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: برنامه جامع شهر به‌صورت ۲۰ ساله و با برش‌های پنج‌ساله در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، کالبدی، فضای سبز و…. در حال اجراست که تحقق برنامه نخست نشان داد که شهر قم نسبت به بسیاری از شهرها و کلان‌شهرها در برنامه‌ریزی و اجرا جلوتر است.

محمدرضاخانی از تدوین برنامه سوم عملیاتی ۵ ساله آینده و برنامه سوم خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و سند الگوی پیشرفت با الگوی برنامه‌ریزی راهبردی شهر همگرا در تراز انقلاب اسلامی تدوین می‌شود.