ساکنان منطقه ۱۰ شهرداری کرج نیازمند امکانات بهتر هستند
ساکنان منطقه ۱۰ شهرداری کرج نیازمند امکانات بهتر هستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز حسین سعیدی سیرائی در جلسه کمیسیون تلفیق (بررسی بودجه منطقه ۱۰) با اشاره به ضرورت توجه به برخی مناطق اظهار داشت: منطقه ۱۰ شهرداری کرج از جمله مناطقی است که نیازمند توجه و تمرکز اعضای شورا برای تقویت بودجه و اجرای پروژه‌هایِ موثر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز حسین سعیدی سیرائی در جلسه کمیسیون تلفیق (بررسی بودجه منطقه ۱۰) با اشاره به ضرورت توجه به برخی مناطق اظهار داشت: منطقه ۱۰ شهرداری کرج از جمله مناطقی است که نیازمند توجه و تمرکز اعضای شورا برای تقویت بودجه و اجرای پروژه‌هایِ موثر است.

وی بیان کرد: باید با توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد مجموعه‌های فرهنگی _ ورزشی به رشد سرانه‌ها در این منطقه که از شهروندان مظلوم هم تشکیل شده، کمک کنیم.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: امیدوارم اعضای شورای شهر با یک نگاه حمایتی سبب تقویت بیش از ‌پیش مناطقِ نیازمند رشد، شوند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: خوشبختانه نگاه شورا به موضوعات اینچنینی حمایتی است که امیدواریم به اتفاقات مثبت در مناطق نیازمند توسعه، منجر شود.

منتشر شده در ۱۷ بهمن ۱۴۰۲