ساماندهی رفیوژ میانی محل اتصال بزرگراه شهید نجفی رستگار به پل امام علی (ع) در منطقه ۱۵
ساماندهی رفیوژ میانی محل اتصال بزرگراه شهید نجفی رستگار به پل امام علی (ع) در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی گفت: هزار متر مربع از فضای رفیوژ میانی و پیاده رو بزرگراه شهید نجفی رستگار مسیر غرب به شرق در زیر پل امام علی(ع) که تبدیل به محل دپوی نخاله شده بود، در دستور کار معاونت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی گفت: هزار متر مربع از فضای رفیوژ میانی و پیاده رو بزرگراه شهید نجفی رستگار مسیر غرب به شرق در زیر پل امام علی(ع) که تبدیل به محل دپوی نخاله شده بود، در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت.

به گفته وی؛ به همین منظور طرح ساماندهی و بهسازی این محل با هدف حذف زوائد و نازیبایی‌های بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست و بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر برای تامین رفاه و آسایش شهروندان آغاز شد.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۵ اضافه کرد: در این راستا  هزار متر مربع پیاده روسازی و نیز ۳۰۰ مترطول جدول بندی در حال انجام است که تا پایان این هفته اقدامات عمرانی به اتمام خواهد رسید.

روحانی با اشاره به اینکه تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی موجب برهم ریختگی سیمای شهر می‌شود افزود: این طرح با هدف ساماندهی و پاکیزه سازی محیط شهری از پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی پیش از آغاز سال جدید به اجرا در آمد.

انتهای پیام/