احداث زیرگذر شورا-شهید بهشتی ارومیه آغاز شد
احداث زیرگذر شورا-شهید بهشتی ارومیه آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر شورا- شهید بهشتی (دانشکده) امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه، معاونان و مدیران و پرسنل شهرداری و جمعی از مقامات استانی و شهری در محل پروژه برگزار شد. پروژه زیرگذر تقاطع شورا – شهید بهشتی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر شورا- شهید بهشتی (دانشکده) امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه، معاونان و مدیران و پرسنل شهرداری و جمعی از مقامات استانی و شهری در محل پروژه برگزار شد.

پروژه زیرگذر تقاطع شورا – شهید بهشتی که جز پروژه‌های مصوب شورای اسلامی شهر ارومیه است به طول بیش از ۳۴۰ متر و با عرض ۱۸ متر و مساحت عرشه در سطح یک هزار و ۸۰ مترمربع احداث و به بهره برداری می‌رسد.

هزینه مالی این پروژه ۸۹۰ میلیارد ریال برآورد شده و مسئولان مدیریت شهری وعده داده‌اند که در عرض شش ماه عملیات عمرانی آن را به اتمام و جهت استفاده عموم افتتاح کنند.

این طرح از جمله اقدامات و پروژه‌های مربوط به برنامه‌ریزی مدیریت شهری جهت روان‌سازی ترافیک شهر ارومیه بوده که با مطالعات چندین ماهه و با توجه به ضرورت حفظ بافت خیابان شهید بهشتی انجام می‌شود.

مؤسسه عاشورا پیمانکاری این زیرگذر را بر عهده دارد.