زنگ هوای پاک در منطقه ۱۶ نواخته شد
زنگ هوای پاک در منطقه ۱۶ نواخته شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور در مراسمی که همزمان با آغاز هفته هوای پاک در این منطقه به اجرا درآمد، بر اهمیت گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست و آشنایی بیشتر دانشآموزان با موضوعات مرتبط با حفظ محیط زیست تاکید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور در مراسمی که همزمان با آغاز هفته هوای پاک در این منطقه به اجرا درآمد، بر اهمیت گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست و آشنایی بیشتر دانشآموزان با موضوعات مرتبط با حفظ محیط زیست تاکید کرد.

️سالاری پور با بیان اینکه هوای پاک حق همه ما است، اظهارداشت: مشارکت دانش آموزان به عنوان سرمایه های آینده کشور در مبارزهبا آلودگیهای زیست محیطی و هوشیاری خانواده ها تاثیر بسزایی دارد.

️ابراهیم نژاد رئیس آموزش و پرورش منطقه نیز با بیان اینکه دغدغه مهمی که همه ما به ویژه در آموزش و پرورش برای سلامت جامعه و سلامت دانش‌آموزان داریم، حفظ پاکی هوا است، افزود: امیدواریم همه دانش‌آموزان ما سفیران مقابله با آلودگی هوا باشند.

️محمد امین سالاری پور با تاکید بر اهمیت نهادینه شدن باور و اخلاق محیط زیست در مدارس، از برنامه ریزی مدیریت شهری برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با مسائل زیست محیطی در محیط مدارس خبرداد.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه برای اجرای برنامه های متنوع آموزش محور ویژه دانش آموزان در مدارس با موضوعات زیست محیطی و با هدف حفظ هوای پاک ، آمادگی کامل همکاری با آموزش و پرورش را دارد.
️گفتنی است؛ در این مراسم به مناسبت هفته هوای پاک و با هدف تعلیم مهارت‌ها نسل جدید برای طبیعت‌دوستی ، ترویج فرهنگ سازی حفاظت از منابع طبیعی ، نسبت به کاشت نهال اقدام شد. فعالیتی که با تاکید شهردار منطقه مبنی بر  توسعه فضای سبز ، در روزها و ماه های پیش رو در سطح منطقه استمرار خواهد داشت.

در پایان و طی برنامه نمادین نیز زنگ هوای پاک با دستان پدر شهید زارعی در مدرسه امام جعفر صادق(ع) نواخته شد تا دانش آموزان منطقه۱۶ برای حفظ محیط زیست هم پیمان شوند.

انتهای پیام/