رفع تصرف بیش از ۸۰۰ متر مربع اراضی ملی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰
رفع تصرف بیش از ۸۰۰ متر مربع اراضی ملی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از رهاسازی و رفع تصرف ۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی در منطقه ۴ شهرک ارم و اسدگلی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه جوگیری از تخلفات ساختمانی و رفع حصار غیر قانونی اراضی از اولویت های مهم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از رهاسازی و رفع تصرف ۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی در منطقه ۴ شهرک ارم و اسدگلی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه جوگیری از تخلفات ساختمانی و رفع حصار غیر قانونی اراضی از اولویت های مهم این شهرداری بوده اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی، با هدف صیانت از حقوق شهر و شهروندان  ۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی در حوزه این منطقه که بصورت غیرقانونی درتصرف زمین خواران بود، توسط عوامل شهرداری منطقه ۱۰ رهاسازی شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای تشدید مقابله با پدیده شوم زمین خواری صورت گرفته است ادامه داد: در بررسی های میدانی به عمل آمده مشخص شد که عده ای اراذل و اوباش و افراد سودجو با اقدامات غیر قانونی و بدون مجوز ۸۰۰  متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در اسدگلی و کوی های سهند، کوهسار و قطران منطقه ۴ شهرک ارم را با دیوار کشی و حصار کشی به تصرف خود در آورده اند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این زمین ها جزو اراضی ملی محسوب می شود، اظهار کرد: بدلیل تذکرات مختلف از سوی منطقه و بی توجهی این افراد و با توجه به اینکه شواهد حاکی از وقوع بحث زمین خواری در این منطقه است شهرداری منطقه ۱۰با همکاری یگان حفاظت از اراضی ملی و مسکن و شهرسازی و نظارت عوامل نیروی انتظامی از این اقدامات جلوگیری و نسبت به تسطیح و بازپس گیری اراضی اقدام شد.

زارعی با بیان اینکه امروز شهرداری منطقه ۱۰ تبریز مقابل اقدامات این افراد ایستاده و اجازه نمی دهد تا حقی از شهروندان پایمال شود، اظهار کرد: شهرداری برای صیانت از حقوق شهروندی، مقابله با چنین ساخت و سازهای غیرقانونی را وظیفه خود می داند و هیچ گونه مماشاتی با افراد سودجو و قانون گریز، متصور نیست.